Dags för trimning

Fick pojkvännen att gå till min frisör och nu har han bokat en till tid (imorgon). Jag måste också boka in ett besök. Nästa vecka jobbar jag bara halva veckan på nuvarande jobb och vad passar inte bättre än att gå och klippa sig för att fira arbetslösheten? Trivs så himla bra i min page men nu börjar den ligga på axlarna och luggen är för lång. Jag älskar att klippa mig, känns som ett ansiktslyft. Härligt att få håret snyggt fönat och känna sig ompysslad. Det blir inte färgning denna gång eftersom solen fortfarande bleker ner det på en gång.


Kommentarer:
Postat av: Therése G

Hej! Framgår inte riktigt av bilden på dig, men hur klipper du din lugg? Jag är också sugen på att klippa lite lugg men det blir aldrig bra.. När man har lågt hår blir det lätt lite tråkigt om det inte händer något i håret. Vill inte ha hel lugg utan bara lite grann sådär.. Och nu i veckan är det dags för klippning så är det någon som har några tips..?

2005-08-23 @ 09:37:11
Postat av: Eleonore

Jag brukar ha så att den kortaste slingan når ungefär till näsan. Då kan jag både ha mittbena och svepande sidlugg. Trivs jättebra i det för det blir en inramning av ansiktet :)

2005-08-23 @ 09:40:24

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits