Kämpigt

Inte mycket till bloggning för mig på senaste tiden. Jag ska bli bättre, snart. Idag trodde jag att det skulle bli skitväder men ack så fel man hade. Hunnit med ganska mycket: varit i Karlstad, lagat smaskig glassbomb (läs kaloribomb), sprungit, njutit i solen, lagat omelett med färsk ruccola, bladpersilja och basilika från trädgården. Så härligt att kunna gå ut och plocka sin mat och sedan gå in och tillaga den. Det är sommar för mig. Därav lite tid framför datorn. Dags för skönhetssömn! 

Kommentarer:
Postat av: Lina

En fråga om din Andrea Brueckner väska. Nyfiken på vad du betala för den? Jag undrar oxå vad du skulle ge för råd om vad som är en bra basic väska. Jag är på jakt efter en som inte är alltför dyr och en som jag kan ha ett tag. För övrigt är din blogg kanon bra!

2005-08-08 @ 22:46:50
Postat av: Emelie

Hej! Vilken kul sida du ger en massa härlig inspiration! Ska köpa nya jeans fungerar på paige premium. Hur är dom i storlekarna?

2005-08-09 @ 00:58:04
Postat av: Eleonore

Lina: 342 dollar inklusive frakt. Andrea Brueckner är inte direkt en basväska för mig, man tröttnar nog på det flätade ganska snabbt. En bra basväska fär mig är i brunt eller svart matt skinn, inte för mycket detaljer. Jag kommer inte på någon så här direkt som inte är så dyr men sist jag var på Massimo Dutti hade de fått in en del snygga väskor. Även Marc o Polo kanske har fått in några? Rizzo brukar köra med lite kopior på de större märkena som tex. Mulberry. Då får du bra kvalitet till ett lägre pris.

Emelie: tack! Paige Premium är som Seven i storlekarna.

2005-08-09 @ 09:56:39
Postat av: alek

Vad roligt att du fortfarande har sommar! Här i sthlm är det grått och det känns som att hösten är på väg..
Passa på och njut av solen!!

Postat av: Frida

Dä va la dä jag visste - sola i Kâlsta' kan man lita på! Hälsa Karlstad från mig det är inte utan att man saknar det lite! Stockholm är grått och svettkallt idag: Tar man på sig svettas man, tar man av sig fryser man!

2005-08-09 @ 15:09:21

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits