Passerade 10 000...

kul, såg precis att det varit över 10 000 besök...känns bra.

Kommentarer:
Postat av: Mårten

Unika besökare? Besökare räknar in dina egna besök... Och har du dynamisk IP-adress så räknas du även som "unik besökare" när du loggar in igen... ;)

Postat av: Eleonore

Inte unika såklart...men jag tyckte det var roligt iaf. Jag har inte dynamisk IP...kan jag inte få va lite glad för detta?

2005-06-10 @ 10:03:49
Postat av: Elin

Klart du ska va glad! Din blogg har fått mig att nästan helt överge Fashionistas, och det tycker jag är ett mycket bra betyg...

2005-06-10 @ 10:19:27
Postat av: sara

Var glad - det är jag när jag får många besök. I min förra blogg hade jag jättemånga besök, förlorade nog många läsare när jag flyttade hit...

Jag gillar din blogg jättemycket ;)

2005-06-10 @ 11:23:36
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: Ran

^^
Instämmer!
Dessutom uppskattar jag att din sida är fri från allt vad "jantelagen" står för. Man slipper få dåligt samvete för att man uppskattar vackra ting, och tillåter sig att njuta av detta istället.Jag har inte inhandlat I.F-väskan som du skrev om, utan istället blivit helt betagen av en Mombasa från YSL. Pratade med butiken i Paris igår, och de skickar gärna med bud.OMG!!

2005-06-10 @ 11:25:18
Postat av: Eleonore

Tack så mcyket för att ni gillar min blogg. Ran: kollade in Mombasa, bra köp! Vilken färg blev det?

2005-06-10 @ 12:18:57
Postat av: Ran

^^
Väntar fortfarande på att expediten ska skicka kort på väskan per mail. Lutar åt en väldigt mörbrun nästan svart färg. Nathalie Schuterman skulle endast ta in modellen med guldhandtag. Jag ville ha en mer enkel modell som passar för att användas varje dag. Jag kan hålla dig uppdaterad hur det går:-)

2005-06-10 @ 12:57:26
Postat av: Eleonore

Gör det!

2005-06-10 @ 13:02:49
Postat av: Helena

Hej! Måste bara säga att det här också blivit min absoluta favoritblogg. Hittade hit genom mymarkup.net/anna, som jag råkade läsa om i någon datatidning någonstans.
Jag behöver verkligen lite flärd i min annars rätt oglamorösa vardag. Gör mitt exjobb inom data och har bara en massa trista gubbar runtomkring mig, plus att jag flyttat till en ny stad och inte har några tjejkompisar här att diskutera bästa lipglosset eller ögonskuggan med. Din blogg ger mig den dos av tjejighet jag behöver. Tack!

2005-06-10 @ 13:22:45
Postat av: Eleonore

Tack Helena! Precis som du har jag pluggat data (eg. informations och kommunikationsteknologi) och är nu färdig ingenjör. Sitter på Ringhals och har bara gubbar i femtioårsåldern omkring mig. Så min blogg fungerar som tjejsnacket jag skulle vilja ha i verkligheten. Har heller inga tjejkompisar kvar i Halmstad eftersom alla flyttat åt olika håll så du är inte ensam...

2005-06-10 @ 13:29:35

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits