Dagens outfit

050912 050912_h
  • Lila skjorta med puffärm, Whyred
  • Jeans, Acne
  • Halsband, Dior
  • Luggen inbakad fläta och resten uppsatt
UPDATE
Efter tjat får jag väl lägga till en bild på mitt tunna hår då :)
Jag försöker vara duktig och sätta upp det och fläta men som ni ser börjar det redan trilla isär. Mitt hår är så 'glidigt' så det skulle krävas några kilo sprej för att det skulle hålla ihop. Men det känns lite onödigt lägga i en massa produkter när jag ska klippa mig i eftermiddag.

Kommentarer:
Postat av: Annica

Skulle gärna vilja se en bild på håret också.. Tycker för övrigt att du är GREJT!

2005-09-12 @ 11:49:31
Postat av: engla

jag vill med se håret, är så snyggt med inbakad lugg, eller förövrigt, inbakat hår

Postat av: Tilda

Hej vad vi tjatar. Men jag blir också sugen på en bild på håret. Låter snyggt!!!
Skönt till den cleana looken också!

2005-09-12 @ 11:57:45
URL: http://shopblogg.webblogg.se/
Postat av: MiriamVelvet

ja en bild på håret skulle vara najs för det lät så gulligt.. jag har gjort en sådan fläta ngra gånger fast är inget bra på det.. Förresten jag drömde om dig Elenore att du var hemma hos mig och syrran och hängde lite.. superkonstigt alltså..

Postat av: emelie

haha, jag har också superglidigt hår! om jag använder balsam så ramlar jag av kudden typ. Men det var fint med lite slarvigt flätat.

2005-09-12 @ 12:23:35
Postat av: Ellinor

Detta kanske är en konstig kommentar, men det vore roligt om du kunde skicka in en helbild någon gång? Fast det kanske du inte vill :) alltid fina outfits iaf!

2005-09-12 @ 15:29:52
Postat av: Julia

skulle passa på med den underbart söta flätan i sommras- nu känns det inte lika rätt! dessurom har jag ingen lugg kvar att göra den med...

2005-09-12 @ 17:18:40
URL: http://obsession.blogg.se
Postat av: Eleonore

Ellinor: ingen konstig kommentar alls, anledningen till att det inte är helfigur är att jag tar korten på mig själv. Hade jag haft en bra spegel att ta mot hade jag använt den. Men det kanske införskaffas :)

2005-09-12 @ 17:23:34
Postat av: Ellinor

Hehe..det tycker jag! Måste bara höra med dig om du vet något om shopping i Barcelona, det ska ju finnas en hel del där, jag ska dit tre gånger de tre närmsta månaderna..min syster ska bo där i tre månader sen så ska en barndomsvän läsa fashion marketing and management på IED tror jag det hette.. så undrar om du har några tips inför min första visit som är om ca 3 veckor :)

2005-09-12 @ 18:23:24
Postat av: Eleonore

Det jag vet om shopping i Barcelona är att den ska vara superbra. Har en kompis + en gammal arbetskompis som pluggat där och de skvallrade om bra shopping. Tyvärr har jag inga namn på butiker och liknande men det måste ju finnas läsare som har tips. Jag kan lägga ut ett inlägg om det :)

2005-09-12 @ 18:28:37
Postat av: Ellinor

Ja det vore verkligen toppenbra! tackar så mycket :)

2005-09-12 @ 18:30:29

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits