Första passet gjort

Då var gymmet invigt. Blev ett litet spinningpass innan Core också så jag är lite mör. Även fast jag sprungit det här halvåret då jag varit borta så är det ett helt annat flås i spinningen. Trodde hjärtat skulle hoppa upp ur halsen. Jag ska försöka vara lite mer i gymmet också. Jag älskar att gå på pump men nu är mina armar smalare än spaghetti så det blir lite pinsamt när man knappt kan lyfta stången. Jag har en 'fobi' på gymmet: LÖPBANDET. Jag kan bara gå räsersnabbt, jag inbillar mig att om jag börjar springa så snubblar jag och rullar av som i en dålig film. Måste komma över det....

Kommentarer:
Postat av: Emma L

löpbandet är ju min favorit!
Springa behöver man inte, det orkar man ju ändå inte hur länge som helst, det är ju effektivare att gå med varierad lutning riktigt länge istället :)

2005-09-01 @ 18:25:18
Postat av: Isabel

Jag älskar också löpbandet. Jag kan springa mkt längre på det än om jag springer terräng! Haha, jag var också rätt pinsam de första gångerna på pumpen, då jag bara lyfte stången, utan vikter. Men värst var det nog med axlarna, då pallade jag inte ens stången, utan fick göra rörelserna utan nån som helst vikt. Men mest gillar jag gymmet ändå, där allt sker i egen takt!

2005-09-01 @ 19:22:19
Postat av: Dea

Get over the löpbandsfobi! Jag vågade inte heller springa på bandet i början ( mest för att röven skumpade så för jag var för fet och det blev jobbigt, men nu är den size 38 och lugn ) ..Börja småspringa lite lätt , sen öka farten så ska du se att det går finfint. Det finns ju alltid nödknapp :) !Jo, sen så är ju spinning väldigt högintensiv konditionsträning ska man keep that up måste man springa HÅRT och OFTA!

P.S Jag tänker köra ryska stuket / något stickat i plommon ..med skinnhandskar D.s

2005-09-02 @ 06:36:45
Postat av: Kajsa

Förstår din fobi ang. löpbandet. BÄttre å springa ute isf i ur å skur =) Å Pump, det är en drog för mig. Strunta i att armarna känns som spagetti, det finns alltid ngn nybörjare som har det värre.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits