Bananrepubliken

Banana Republic - Outfit1Banana Republic - Outfit2Banana Republic - Outfit3

Mycket kostymbyxor hos Banana Republic i höst. Mysiga outfits som man kan inspireras av, synd att de inte finns här i Sverige...å andra sidan är de roligt att handla där om jag nu någon gång reser över Atlanten, med min sparteknik (töm kontot den 26:e) så lär det dröja. Lite fler axplock ur sortimentet:

Banana Republic - TopBanana Republic - ScarfBanana Republic - Necklace

Puttinuttigt är väl kanske inte min grej men den här toppen skulle vara toppen (!) till mina Acne. Långa smala scarves kommer till alla kedjor nu, har sett flera på H&M. Sörjer fortfarande att jag inte slog till på Missoni-scarfen när den fanns kvar. Kul att de har en variant på Adinas halsband. Hoppas det kommer lite sådana halsband till våra kedjor också. Känns som om Guldfynd skulle kunna komma med något sådant...jag gillar att det är så enkelt.


Kommentarer:
Postat av: Alexandra

Tänkte bara fråga om du har ångrat dig och inte kan/vill hjälpa mig att köpa kukui halsbandet? Vill bara veta :)

2005-08-10 @ 17:38:14
Postat av: Eleonore

Jag kan hjälpa dig, anledningen till att jag inte svarat är att jag inte får blogga på arbetstid.

Vad tror du om detta?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5021268905&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1

kostar 7.99 plus 6 dollar i frakt = 104 kr

Auktionen slutar om 17 timmar men det finns säkert fler senare också. Om du vill att jag ska buda på det kan du maila mig på [email protected]. Innan jag lägger ett bud vill jag i så fall att du sätter in pengarna på mitt konto. Men det är väl ganska självklart :)

2005-08-10 @ 17:46:06
Postat av: Alexandra

Har mailat dig nu!
Tusen tack, du är bäst! :)

2005-08-10 @ 17:59:06
Postat av: Lollo

Dom har såå snygga kläder i år (eller faktiskt, varje år) Men jag gillade många outfits i år... Om en, två månader blir det att e´baya hem lite från republiken :)

Postat av: Lucky Em

Scarvsat känns lite som de nya halsbandet i höst...själv har jag fyndat ett på Åhlens rea....billig o snygg i svart.

2005-08-10 @ 20:19:07
URL: http://LuckyEm.bloggi.se
Postat av: emelie

jag har försökt beställa på ebay. men det fungerar inte. jag kommer så långt att jag lämnar ut mitt kortnummer som bekräftelse, alltså inte där de drar pengar, sen bara kommer jag dit och dit och dit igen och jag skriver kortnumret och alla uppgifter gång på gång. men de fungeratr verkligen inte. vad är det för fel? varför kan jag inte bjuda?
paypal tänker jag inte testa en gång till, de har redan dragit tillräckligt med pengar bara sådär. typ 20 kr och det ska vara en gratis tjänst?

tacksam för svar! :)

2005-08-10 @ 21:27:56
URL: http://iel.webblogg.se
Postat av: Eleonore

emelie: PayPal drar 20 kronor som du får tillbaka efter din första överföring. Det är gratis och säkert. Jag skulle absolut inte rekommendera att lämna ut dit kortnummer, skaffa i så fall e-kort hos din bank. Det låter konstigt att det inte fungerar. Jag har handlar hur många ggr som helst och aldrig stött på problemet. Har du kollat noga om det inte kommer upp ngt meddelande när du kommer till samma sida igen?

2005-08-10 @ 21:34:07
Postat av: emelie

okej, så pass :)

Jaha men man måste ju lämna ut kortnumret vid varje beställning? Varje gång man bjuder på en auktion så frågar de ju efter kortnumret? Är det bara hos mig eller?
Låter väldigt kosntigt sånafall?

jag får väl försöka igen men det känns som om det ändå inte funkar :(

2005-08-11 @ 08:27:23
Postat av: Jenny

Har en bokad resa till NY 20 september. Utnyttjar bonuspoäng så priset blev 350kr i skattekostnad. Jippie här ska shoppas.
Banana republic har fantastiskt bra kvalle på sina bastoppar så ngra såna blir det absolut.

2005-08-11 @ 09:00:36
Postat av: Eleonore

emelie: du har väl registrerat dig hos ebay? De frågar inte efter kortnummer förrän efter du vunnit, men det är det du menar eller? Det finns hjälp i eBay som är jättebra. Försök läsa lite så klarnar det nog. Det är jättesvårt att försöka förklara här :)

Jenny: Jag är så AVUNDSJUK!!!!!

2005-08-11 @ 19:36:17

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits