Become Rachel

Rachel B 1 

För att komma lite närmare den här tjejens vackra nuna kan man ju i alla fall ta till sig hennes sminktips.

Eight Hour Crem

Bobbi Brown - Shimmer Brick BronzeShiseido - gloss

Benefit - Georgia BlushBenefit - Bad Gal Lash Mascara

MAC - tinted lip conditionerMAC - Shadestick, Sharkskin

Universalprodukten Eight Hour Cream från Elizabeth Arden finns i Rachels neccessär. 

Med hjälp av Bobbi Browns Shimmer Brick i färgen Bronze får hon solbränd hy. Favvoläppglanset kommer från Shiseido i färgen Petal Pink.

Från Benefit får hon sina aprikosfärgade (och doftande) kinder samt täta fransar.

Från MAC använder hon färgat läppbalsam i färgen Fuchsia Fix och sotar ögonen gör hon med skuggstift i färgen Sharkskin.

Vad hon använder för parfym vill hon inte avslöja, det är för privat. Men den luktar blommigt och svagt av vanilj och säljs endast av en liten butik i Hollywood.

källa: InStyle


Kommentarer:
Postat av: Karin

Mascaran är grym! Hade ingen aning om att hon använde den, inte för att jag följer OC heller.. vill se de från början isf. Hursomhelst köpte jag på mig den i NY, mest för det fyndiga namnet, men ojoj vad den är bra!

2005-08-04 @ 19:19:24
Postat av: Morris

Shiseidos läppglans sopar allt av banan. Ett höjdarglans!!

2005-08-04 @ 20:10:11
Postat av: Nina

Detta inlägget var verkligen till hjälp för mig som vill försöka mig på någon liknande makeup som Rachel :) Tackar :D


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits