Dilemma

Rachel Bilson - Be sexy campaign

Läste att 4 av 10 tjejer i USA blir gravida åtminstone en gång innan de fyllt 20. Och så finns det folk som vill förbjuda aborter? Jag tror inte det är många som använder abort som preventivmedel, det är nog nästan bara de som inte genomgått en abort som har den åsikten. Hoppas jag. Kampanjer som denna är bra tycker jag, upplysning och påverkan med hjälp av kändisar. Tänk efter före och om du ändå skulle råka hamna i knipa finns det hjälp att få. Jag är inte politisk av mig och minns mina egna ord om vad som aldrig skrivs i min blogg. Politik. Men jag kunde inte låta bli den här gången. Rachel var ju faktiskt på fotot.


Kommentarer:
Postat av: Mia

Du, på tal om mode och på tal om Rachel Bilson. Jag älskar hennes stil, och du har verkligen stenkoll på snygga grejer..

Jag ska gifta mig och vill ha en schysst vit klänning som inte är en brudklänning, kanske det här stuket: http://www.dvf.com/store/ProductDisplay.do?componentId=126&page=2&asin=B000ANZ2HI#

Du som alltid har så god smak, kan inte du tipsa om en schysst klänning a'la Rachel Bilson som man skulle kunna gifta sig i? Kram

2005-08-08 @ 09:45:13
Postat av: Eleonore

Gratulerar i förskott!
Åh vad fin klänningen från DvF var! Det närmsta jag kommer att tänka på är att hitta en vintage. Men det är inte alltid så lätt. Min bonusmamma fick ärva en jättegammal bröllopsklänning när hon och pappa gifte sig. Det är alltid roligt att bära ett plagg som betyder något speciellt på en sådan viktig dag. Har du inte släktingar/vänner som har en äldre klänning du kan använda?

Svårt att komma på att jag sett någon liknande, jag är ju ingen klänningsmänniska så det är inte det första jag tittar på i butikerna. Egentligen är det ju guldläge nu att gå ut i lite exklusivare butiker som rear ut sommarkläder. Det är nog inte många som köper en vit klänning i augusti så det kan ju finnas kvar...

Lång text men kanske inte så bra tips. Jag lovar att maila dig ifall jag hittar någon när jag surfar runt. När är datumet?

2005-08-08 @ 22:13:32
Postat av: Mia

Tack för svaret! Det var faktiskt lite så jag tänkte också, att jag skulle passa på nu när klänningar och annat fint reas ut. Det är inte dags förrän 27:e maj nästa år, men man kan nog fynda bra mycket bättre nu! Tack för tipsen att söka vintage, det är en riktigt bra idé!

Kram

2005-08-09 @ 09:13:25

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits