Fornarina

Kolla in deras visning för s/s 06. Många snygga shorts och en jättesöt blå femtitalsklänning med fickor i sidorna. De mer 'rockiga' plaggen är inget för mig men det feminina var jättesnyggt. Senapsgula slouchbootsen skulle jag vilja ha på en gång! Verkar som de flätade skärpet kommer hänga med en säsong till...

Bilden med jeansshorts, gult skärp och randigt linne känns lite som MJ s/s 05

UPDATE
(vet inte om jag har fått brunetter på hjärnan men kolla in Sofi Fahrman på visningen, jag tror att hon skulle bli väldigt glammig i brunt hår till sina fina mörka ögon)

Kommentarer:
Postat av: Anna-Karin

Håller med om att Sofi Fahrman skulle passa som brunett. Håret såg lite slitet ut på bilden. Blond+slitet är inte snyggt.

Postat av: Anna

Inne att visa bröstvårtorna eller..? Kolla Filippa Bergs vänstra bröst, haha... Och miss Fahrman va ju inte heller på bh-humör... No offense, jag bara informerar...

2005-08-25 @ 11:26:28
Postat av: Eleonore

såg det jag med :)

2005-08-25 @ 11:29:53
Postat av: Lina

sjukt fina kläder på visningen, vill ha alltihop! gillade den vita klänningen med gula band och gröna blad på... Men den passar ju mer till sommaren iofs ;)

2005-08-25 @ 12:28:30
Postat av: Hanna

Åh, så himla typiskt att hon hade såna där snygga "hej, vi är glada och pigga med frusen bröstvårta även utan BH"-bröst också.

Ja, det är ju det jag säger, Sienna Miller borde också gå brunett.

2005-08-25 @ 12:44:27
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: H

Fast hon Filippa ser ut som ett rådjur i strålkastarljuset

2005-08-25 @ 12:45:48
Postat av: mary

uh håller verkligen med ang sofi! man blir nästan besviken på att hon har ett sånt blekt risig burrigt hår. lite mer stylish vore ju najs, öka trovärdigheten.. tänk mörkt glansigt välskött på henne, vore snyggt tror jag

2005-08-25 @ 13:06:17
URL: http://snyggmary.webblogg.se
Postat av: MiriamVelvet

nä fy för bhlöst.. det är inte så snyggt alltså. Sofi har ju byxor från H&M syrran köpte de där byxorna för ett tag sen de är riktigt snygga.. även om expediten tyckte de såg ut som ngt Mihael Jackson haft på sig ;) Jo tror att hon hade funkat i brunt. Tror knappast att hon är sådär blond naturligt...

Postat av: charlotte

Jag tyckte en av modellerna såg ut som olinda. Om man kollar bilderna nerifrån och upp så är det tionde raden jag menar...till vänster.

2005-08-25 @ 13:58:24
Postat av: emilou

Har du sett att Linda Skugge nämner din blogg i sin? :)

2005-08-25 @ 14:22:53
Postat av: stina

Vad är det som gäller för Fornarina? Är det ljummet, eller halvhett fortfarande`? Från en som förköpt sig på Fornarina för några år sedan.

2005-08-25 @ 14:33:25
Postat av: John

Alla kan ju inte vara brunetter. Nu är det ju så att blonderade hår slits mkt mer än brunetter. Efter sommaren syns det betydligt mer på blondiner. Sofi Fahrman har varit i solen i sommar kan jag tänka mig. Det har slitit på håret. Man kan ju inte springa till frisören varje vecka. Så var lite snälla mot blondisarna ;)

Sen kan jag hålla med om att Sofi Fahrman skulle passa i mörkare färg.

2005-08-25 @ 14:49:11
Postat av: Lia

sveriges näst mest lästa blogg enligt Aftonbladet, man gratulerar! =)

2005-08-25 @ 14:56:03
Postat av: Anna

Var har ni läst im bloggen på Aftonbladet??

2005-08-25 @ 15:11:58
Postat av: Karin

Jag e ledsen, men jag gillar inte Sofi Fahrmans stil överhuvudtaget..och ja vad e problemet med håret.. både hon och ebba springer runt med slitna blonda kalufser..

2005-08-25 @ 16:03:16
Postat av: MiriamVelvet

på tal om bröst som tittar ut.. kolla länken här.. finns lite mer av det stuket...

http://gofugyourself.typepad.com/go_fug_yourself/breast_police/index.html

tycker att Fahrmans still i alla fall är bättre än pastell Ebbas...

Postat av: vicke vire

Värst vad ni rackar ner på blondiner...jag får ångest, har varit brunett hela livet men är numer blond pg a att jag e såååå gåhårig och håret växer så det knakar...så det finns inget annat alternativ om man vill slippa utväxten...men nu vill jag inte vara med längre

2005-08-25 @ 17:02:54
Postat av: stella.

konstig diskussion. det finns assnygga brunetter - audrey hepburn, audrey tatou, natalie portman, rachel bilson och det finns assnygga blondiner - cate blanchett, gwen stefani, meryl streep, kate moss and so on................
det finns även snygga redheads! det beror ju lite på hur man har sitt hår, hur det passar med ens övriga look och framför allt om man har utstrålning......................sofi och ebba är två tråkiga blondiner...tycker jag.

2005-08-25 @ 17:58:33
Postat av: frågan

1. hur många jeans/toppar/skor har du?
2. hur många kläder/skor/accessoarer köper du i veckan?
3. hur många väskor har du?
4.. och hur många av dom är märkesväskor?
5. hur mycket pengar lägger du ut på modefronten i månaden?
6. Vad är din favoritaccessoar?
7. Beskriv din stil med tre ord?
8. hur många solglasögon äger du?
9. Vilken stilikon klär du dig efter om du har någon?
10. Vilken är din favoritdesigner?
11. Vilket är ditt favoritplagg just nu?
12. Vad är nästa köp?
13. Shoppar du second hand ibland?
14. vilken är din favoritaffär?
15. är din garderob fullsmockad?
16. Vad för plagg/accessoar köper du hellst? Väskor/skor/jeans/toppar?

2005-08-25 @ 20:26:17
Postat av: moni

Det går inte att inte vara imponerad över att du har Sveriges näst mest lästa blogg, med en notis i Aftonbladet. Cool! Gratulerar!

2005-08-25 @ 20:49:49
URL: http://monitor.blogg.se
Postat av: Eleonore

Många frågor.....
Har inte sett ngt på Aftonbladet men gick precis in och läste på Lindas blogg, all publicitet är bra publicitet eller?

Håller med om att det finns kalaspinglor som både är blonda och brunetter. Blir kanske att jag är lite mer 'brun' eftersom det är så jag ser ut :)

frågan: Verkar som att folk (eller du) tror att jag shoppar för hur mycket som helst och har hur mycket märkesgrejer som helst. Så är inte fallet. Jag blandar hej villt och tjänar inte mycket mer nu än vad jag gjorde när jag pluggade (men HELA budgeten består av kläder). Angående stilikoner så inspireras jag av folk jag möter på gatan, kändisar, tidningar....allt. Plagget jag helst köper är jeans. Kan inte beskriva min stil med tre ord....min garderob kan man i princip se under Dagens outfit och nu orkar jag inte svara på mer :)

2005-08-25 @ 20:52:04
Postat av: Eleonore

moni: nu måste jag surfa till aftonbladet och kolla :)

2005-08-25 @ 20:56:44
Postat av: Lucky Em

Kul att Fahrman har samma byxor som ja...jag gillar dem en massa. Kul Eleonore att din blogg är poppis....fast jag är fast i Virrens blogg oxå, han är så charmig. /Emma

2005-08-25 @ 20:59:48
URL: http://LuckyEm.bloggi.se
Postat av: Frida

http://expressen.se/bloggen/linda/ Är du näst efter Fredrik Virtanen?

2005-08-25 @ 21:05:03
URL: http://www.fridaberglund.com
Postat av: Frida igen...

Alltså Linda Skugge skriver:

Hur stor är din?


I dagens AB står det att Fredrik Virtanens blogg är störst. Det är ingen som betvivlar det, AB.se är väl Sveriges största site. Han har 10 000 besökare om dagen på sin blogg.
Det är ett företag som heter Blogsoft som har bestämt att Fredrik är etta. Två är nån blogg som heter ytligheter, den har 6700 som topp.

2005-08-25 @ 21:07:19
Postat av: Sandra

Ang Sofi Fahrman så tycker jag att hon skulle ändra sin långa frisyr och klippa lite Nicole Richie stil istället. Hade varit ursnyggt på henne. Annars gillar jag Sofi, bättre än Ebba. Hon är proffsig i sitt sätt och svamlar inte till det med personliga åsikter om ditten och datten...

2005-08-25 @ 21:08:05
Postat av: Anonym

Jag håller med om Sofi, hon piskar geting så det sjunger om det. Aftonbladet har gjort ett uppköp i henne.

2005-08-25 @ 21:13:52
Postat av: Suzi

Sofi är bra, men hon borde absolut sluta bleka sitt hår. Skulle vara jättesnyggt med kortare blankt brunt hår på henne. Sofie har ansiktet och ögonen för en snygg chokladbrun tuff frilla...typ Richie's.

Ebba är ju naturligt blond, men hon borde klippa upp det lite.
Sienna Miller har en tråkig blekning i sitt bruna hår.

Det är inte många naturliga brunetter som passar i blonderat hår.

Hade själv blont hår i typ 7 år, är nu brunett och mkt snyggare i det eftersom jag ej är blond av naturen :)

Angelina Jolie är väl den snyggaste brunetten av dem alla.
Hennes klädstil är dock lite weird...

2005-08-25 @ 23:14:26
Postat av: Matilda

Fornarina är nästan roligare nu än då, tycker jag. Det kunde få tillsammans med Miss Sixty en liten fjortisstämpel pga. vissa plagg (men om man tittade på hela deras kollektioner såg man att så inte det). Nu kanske fornarinajeansen istället för Miss Sixty är uttjatade..? Nåväl, märken är oftast mer än jeans, pikétröjor och burberryrutor...

Tror bara Sofi Fahrman har så platt hår? Eller så plattångar hon och gömmer eventuella lockar.. Vem vet? :p

2005-08-26 @ 08:39:38
URL: http://www.pusspjett.com
Postat av: Michaela

Hallå?! Jag skulle tro att Sofie Fahrman har använt sig av saltvattenspray (om ni nu vet vad det är) för att få till den "rufsiga" looken. Om hon hade velat ha glänsande hår, så hade hon nog haft det! Och vad menar ni med att Nina skulle vara "sveriges bäst klädda kvinna"? Det är bara att ta på sig allt som är modernt på en gång och vips blir du som Nina. Sofie är bäst, that's it!!

2005-09-06 @ 16:45:18

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits