Hämtat från La Redoute

La Redoute - skjorta

Igår hämtade jag ovanstående skjorta. Förväntansfullt öppnade jag paketet. Tunn bomull, rak modell och helsyntetisk framsida....den satt jättefult. Jag var för trött för att fota mig i den men jag kanske gör detta på fredag. För 519 kronor fick man inte särskilt mycket passform, detta är det första plagget jag fått från La Redoute som jag inte gillade så jag ska inte klaga. Kan tänka mig att den passar bättre på en tjej med pojkkropp, dvs. smala raka höfter, eftersom den inte var insydd. Letar alltså vidare efter en snygg vit skjorta.


Kommentarer:
Postat av: mary

Provade en liknande på HM igår, samma ärmar, knyt fram, lös passform.. rätt genomskinlig för det var så tunt tyg

2005-08-03 @ 18:57:46
Postat av: mary

hej igen
jo förresten så finns det en annan liknande fr LiseLotte Westerlund på NK. jätteeesnyggg , med sidenband, men rätt dyr såklart

Lycka till

2005-08-03 @ 19:07:54
Postat av: TINA

Köpte en jättesnygg vit HM-skjorta häromdagen. Den är lite större som en herrskjorta fast med passform för att passa en tjej. Brukar inte köpa sådan bas på HM men denna var i tjock vit bomull och kändes väldigt genuin och kostade bara 198:-. Världens kap!

2005-08-04 @ 10:23:34

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits