Jag har fått fel grejer...

Jag blev så glad att min cashmere-tröja från LaRedoute damp ner idag. När jag hämtade påsen så tyckte jag att den var lite tung. Kom hem, öppnade och där låg två par byxor, två skjortor, en topp och en BH. Allt i storlek 44 och BH:n i C-kupa. Inte riktigt som jag hade tänkt. Ringde kundservice och fick prata med trevliga Margareta (tror jag hon hette) som sa att hon skulle reda ut det. Så det var bara att tejpa igen påsen och imorgon får jag lämna in den igen. Den som väntar på något gott.......

Kommentarer:
Postat av: Galadriel

hah, vad typiskt! =//

//G.

Postat av: Jenny

haha, det där hände mig också för några månader, hade enbart bestält en tröja oc så kom ett paket med en massa herrkläder:)

2005-08-13 @ 09:35:27
URL: http://www.jennyslilla.blogg.se
Postat av: Hanna Nordsten

Hur många dagar tog det för beställningen att komma till dig? Jag beställde för 6 dagar sen, och grejerna har inte kommit än. Telefonisten sa ju att det skulle komma INOM en vecka... grrr.

2005-08-13 @ 09:51:30
Postat av: Jenny

För mig tog det ca 5 dagar.

2005-08-13 @ 10:08:35
URL: http://www.jennyslilla.blogg.se
Postat av: Emsie

Vilken kashmeretröja har du beställt? Jag ögnade igenom min LaRedoute för några veckor sedan och tittade på en som såg så himla fin ut.. Försöker hitta den på hemsidan.. men det är ju ett riktigt kn-ll att hitta där...

2005-08-17 @ 20:50:06
URL: http://emsie.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits