Kjol + Eleonore = Sant?

Chloé - bootsMarni - kjol

Igår när jag var på sta'n försökte jag hitta stövlar som matchar min väska. Verkar näst intill omöjligt. De enda jag har hittat som jag verkligen ville ha, sjabblade jag bort på eBay. De andra jag hittat som tex. Chloé-stövlarna ovan, ligger långt utöver budget. Svår rödbrun färg på min väska, men snygg tycker jag. Sedan till kjolen. Jag är ju ingen kjolmänniska som jag påpekat många ggr men till hösten kanske jag ska försöka. Det får inte bli för strikt, då känner jag mig inte bekväm. Den här kjolen från Marni hade roliga detaljer, gillar rosetten. Risken är att den förstorar rumpan eftersom den inte sitter snävt. Båda från Browns som faktiskt skickar till Sverige och moms+tull slipper man ju eftersom det skeppas från England.


Kommentarer:
Postat av: Fridolin

Neeej då!Ingen stor rumpa på dig som är så smal och fin. Du kommer bergis vara jättefin i den kjolen. Själv älskar jag kjol, men den här puffiga modellen överlåter jag med varm hand till dig då jag tror att den gör sig mycket bättre på smala personer. Jag provade nämligen en grå ballongkjol på HM i förra veckan och det visade sig vara ett bra plagg om man vill se ut som en elefant...:/

2005-08-17 @ 21:04:25

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits