Munthe plus Simonsen - höst

Munthe plus Simonsen - autMunthe plus Simonsen - aut2

När Munthe plus Simonsen släpper sina kollektioner brukar jag vilja ha allt. Det har jag ju naturligtvis inte budget till. I år är det nästan lite skönt att jag inte fastnade för något speciellt. I alla fall inte på hemsidan. Ovanstående är mina favoriter (förutom minikjolen), anledningen till att jag inte hittade något kan bero på att det var väldigt rockigt, mycket svart. Linda i Lambretta är företagets ansikte utåt den här säsongen och hennes stil är inte riktigt som min. Hon är sponsrad av Tiger som i och för sig gör mycket fina saker men också mycket svart. Jag kanske ändrar mig totalt när jag ser kläderna i verkligheten.


Kommentarer:
Postat av: Isabel

Älskar koftan till höger!

Postat av: Hanna Nordsten

Åh, jag avgudar i princip allt Munthe plus Simonsen gör! Så vackert! :) Missade tyvärr rean i deras stockholmsbutik nu i juli, men det var väl lika bra det...

2005-08-04 @ 20:45:56
Postat av: sara

håller med - den högra koftan är karamell!! vill gärna ha en sån.

2005-08-04 @ 20:55:57
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: Johanna

Byxorna e kanon, vill ha! :-)

/ Johanna

2005-08-05 @ 08:22:40
URL: http://twentysomething.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits