Noa Noa

Noa Noa - Fall 05Noa Noa - Fall 05,2Noa Noa - Fall 05,3
Noa Noa kör 20-tal i höst. Såg den prickiga klänningen och hopp om att hitta en prickig blus blev plötsligt mer realistiskt. Skrev om gardintofsen runt halsen för ett tag sedan och nu syns de i varenda kollektion. Undrar om jag kommer tycka det är snyggt om en vecka? Till sist fastnade jag för den stickade tröjan längst till höger, mysigt med halsduk, stövlar och jeans när gyllene höstlöv singlar i luften. Såg även att långa smala halsdukar letat sig in och på lördag blir det definitivt ett besök.

UPDATE
Glömde att skriva att de har en stickad 'börsväska' som är jättefin. Samma modell som den jag köpte från La redoute...

Kommentarer:
Postat av: stina

Det är inte bara 20 tal :) tröjan längst till höger påminner om det snöflinge mönster som var vanligt tidigt 80 tal tror jag. Som barn har jag för mig att jag hade detta på mig??? Men visst, retro och länge sedan, så varför inte. Har dom satt ett smalt skinskärp i midjan? Svårt att se. Undrar även om det kommer att finnas vitt med i höst skalan, vet du?

2005-08-23 @ 22:32:13
Postat av: S.

Jag var på Noa Noa i lördags och det var mycket som var fint. Bla. en vacker blekturkos klänning med fina bronsfärgade detaljer. Den var tyvärr slut i min storlek men de hade även top plus kjol i samma tyg/stil så det blev en top för min del!

2005-08-23 @ 22:34:32
Postat av: Eleonore

Inte bara 20-tal men kollar man igenom kollektionen så syns mycket influense :)

Vintervitt är alltid fräscht och klassiskt. Provade faktiskt en söt duffel på Benetton förra veckan som var vintervit.

2005-08-23 @ 22:34:34
Postat av: S.

Jo, tänkte samma sak när jag var där (20-tal). Bilderna från deras katalog och från nätet pekar ju också i den riktningen. Brukar aldrig hitta saker på Noa Noa som sitter bra på mig, men nu var det flera saker som var fina och satt bra! Väldigt vacker färgskala de jobbat med. De hade förresten ett par bronsfärgade stövlar som var väldigt söta - litet sugen :-)

Postat av: Eva

I september skall Noa-Noa öppna en affär i Helsingfors och jag är sååå nöjd. Halva min garderob är därifrån, inköpta på semestrar i Stockholm, Skåne och Köpenhamn. Reorna brukar infalla med mina resor!
Men jag undrar egentligen om ni inte sett den ursöta börsväskan på H&M? Ljust läder med påsydda läderlöv i oilka färger. Helt sanslöst fin höstväska! Kolla!

2005-08-24 @ 08:00:06
URL: http://www.evapersson.com
Postat av: Eleonore

Jag har också sett den från H&M men den från Noa Noa är flätstickad (eller kabelstickad, vet inte vad det kallas) och är jättefin :)

2005-08-24 @ 08:01:23
Postat av: ina

tröjan ser grymt fin ut!

2005-08-24 @ 11:33:38
Postat av: Maria

Vilken inspireande sida, speciellt med de 20-tals tendenserna!

2005-10-11 @ 14:06:31

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits