Paul & Joe

Paul & Joe - JackaPaul & Joe - Top

Mysiga kläder från Paul & Joe (dessa ovan från shopbop). Snöat in på senapsgult nu, jackan kanske var mer gul än senap. Väldigt retro i alla fall. Prickigt är inte något jag brukar ha på mig, föll för hennes snygga frisyr.

Paul & Joe - StövelPaul & Joe - Stövlett

Skor och väskor gör de också. Ovanstående var jättesnygga båda två. Kanske blått är lite 'svårburet' för mig men snyggt är det. Undrar hur det skulle se ut om jag kom stapplande i stövletten, lång skulle jag definitivt se ut i alla fall.


Kommentarer:
Postat av: Sofia.

Stövletten ser inte så trevlig ut att gå i direkt. Jackan är jättefin. Varm färg.

2005-08-03 @ 22:36:24
Postat av: Anonym

Förlåt detta har inte med detta att göra. Men jag har nyligen köpt ett par Citizens of Humanity jeans som jag trvis jättebra i. Men jag bara undrar, är dem helt ute i Sverige eller?
Har nämligen inte sett mycket skrivet om dem. Bara en fundering

2005-08-03 @ 23:15:03
Postat av: Maria

Paul&Joe är definitivt en av mina favoriter. Hittar alltid mkt snyggt. Har testat liknande den stövletten och den funkar att gå i, men är sjukt obekväm i tån.

Postat av: Isabel

Grymt snygg jacka! Förresten så hittade jag din blogg när jag var inne på aftonbladet. Alldeles vid sidan om Sofis mode!

2005-08-04 @ 00:39:44
URL: http://isabels.webblogg.se
Postat av: Anonym

Läskigt värre! Hade EXAKT samma reflektioner över de två bilderna/outfitsen som du har när jag var inne på Shopbop och kikade, håret är ju hur fräscht som helst. I övrigt tycker jag att de fått in väldigt mycket snygga saker där nu till hösten, kommer bli ruinerad!

2005-08-04 @ 17:25:21
Postat av: Eleonore

Idag finns det så många olika jeansmärken att man inte kan ha de senaste, det gäller att hitta de som passar en bäst. Jag älskar mina gamla Seven som är flera år gamla, spelar ingen roll om de blir 'ute' för de sitter så himla skönt. Bär upp dina Citizens med stolthet säger jag :)

2005-08-04 @ 17:28:43
Postat av: Jasmin

Gillar Paul & Joe, hittade en underbar klänning i våras som hade varit perfekt till studenten. Kändes lite för riskabel att shoppa med tanke på att jag inte går ut förän om två år, haha! Letade igenom farmors garderob förra gången jag var där, och då hittade jag (bl a) tt par snygga blåa läderstövlar (typ samma färg som dessa) gytt att jag kan använde dem i höst då! =)

2005-08-04 @ 18:51:36
URL: http://jasmins.webblogg.se
Postat av: Frida

oj, de blåa stövlarna var fina =)

2005-08-04 @ 22:05:38

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits