Renat

CLEAN - candle

Även om alla tröttnat på CLEAN-dofterna så älskar jag dem. Jag är inte så förtjust i parfymer, jag vill helst lukta nyduschat. Det beror på att jag är allergisk och klarar inte av tunga dofter, då nyser jag och får huvudvärk. CLEAN passar mig utmärkt. En annan doft som luktade jättegott var herrdoften Tommy T (Hilfiger), men den har utgått ur sortimentet. Den var nog inte så populär. CLEAN finns även som doftljus men det är nog inget för mig. Däremot skulle jag kunna tänka mig deras spray som man har i håret.


Kommentarer:
Postat av: N|.

Tommy T hade väl funnits ett bra tag. Det är svårt för Hilfiger att behålla alla dessa varumärken nu när de också gått in på att köra med celeb-branding.

Postat av: Eleonore

ja, den fanns i några år men det är alltid tråkigt när ngt försvinner som man tycker om...

2005-08-06 @ 13:45:50
Postat av: Sandra

Tommy T finns fortfarande att köpa på strawberrynet.com om jag inte såg fel. Men du kanske inte menade att du ville köpa hehe

2005-08-06 @ 18:52:53
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Eleonore

Jaha, då var det kanske bara i sverige som den utgick ur sortimentet. Tack för tipset!

2005-08-06 @ 19:04:35
Postat av: Citrin

Var kan man hitta Clean?

2005-08-07 @ 11:10:56
URL: http://citrin.webblogg.se
Postat av: Sandra

Clean finns väl på NK har jag för mig. Har velat ha deras produkter sedan de kom, men tycker de är lite dyra tyvärr.

2005-08-07 @ 18:49:25
Postat av: Eleonore

Jag fick min av farmor&farfar + bonusmormor&bonusmorfar...ganska rolig syn för expediterna på Champagne i Göteborg när de kom instaplande och förvirrande in i klädbutiken. De frågade om det fanns en parfymaffär i närheten för de trodde att de gått fel. Men de hade de inte. Så Champagne har dem :)

2005-08-07 @ 19:29:03
Postat av: Anne

Håller helt med, Clean luktar himla gott. Har lite svårt att bestämma mig för om jag gillar vanliga eller Clean Sweet Layer mer.. så jag har båda.

2005-08-08 @ 08:38:32
URL: http://annesfood.blogspot.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits