Rutig

Lee - Rutig skjorta

Jag har letat som en liten tok efter en snygg rutig skjorta men efter att jag sett den jag verkligen ville ha men vägrar betala så mycket för så är det i princip omöjligt eftersom man hela tiden jämför med den. Den här från Lee är helt ok men inte perfekt, jag vill ha en i röd färgställning. Så om någon springer på en snygg så är skvallring tacksamt. Försökte tvinga på pojkvännen en rutig men han kände sig som en skogshuggare......han behöver bara vänja sig, så var det med koftan också.


Kommentarer:
Postat av: Maria

Jag har köpt en rödrutig på Zara. Dock var det utomlands, så risken finns att den inte finns i det svenska sortimentet.

Postat av: lisa

kolla in levis på jc, kommer inte ihåg färgställningen, men snygg va den ;)

2005-08-22 @ 22:25:03
Postat av: Mimo

Hur mycket kan du tänka dig att betala för den? Combination i Malmö har en ursnygg rutig skjorta i rött. Jag har för mig att den kostade cirka tusen kronor. Lycka till!

2005-08-22 @ 22:42:14
Postat av: Moa

Kolla in Gant's nya katalog! Det ligger lite bilder från den på www.gant.com, och de verkar faktiskt ha satsat på lite schyssta rutiga skjortor i år.

2005-08-22 @ 22:48:45
URL: http://vildabebin.blogspot.com
Postat av: Pärlan

Jag gillade den blå.. Jag skulle tippa att Levis har diverse rutigt.. och rött är ju väldigt standard!

2005-08-23 @ 00:17:00
URL: http://annast.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken är det du verkligen vill ha? :) Länka? :)

2005-08-23 @ 00:28:23
Postat av: Eleonore

Tack för alla tips, amledningen till att jag inte länkat till den är att jag inte kommer ihåg vilket märke det var...men priset låg runt 2400 kr (på Champane gbg) vilket är lite orimligt för mig. 1000 är nog maxgränsen :)

Jag ska försöka ta mig till Malmö och Zara för jag behöver lite budgettoppar...hmm och så är det löning på torsdag....

2005-08-23 @ 06:10:14
Postat av: Lollo

Det är sååå snyggt, och även på killar. Min kille hatar att gå i klädaffärer. Han har någon slags fobi jA! Men när vi var ute sist, jo jag lyckades få honom med. Inte ofta, jag shoppar de mesta av hans kläder faktiskt, men vet också vad han passar i, gillar osv. Hursomhelst, då var vi och kollade på skjortor och hör och häpna, min kille ville prova en "skogshuggarskjorta" *s* en röt/vit/svart-rutig sådan. "Den här vill jag ha" sa han helt själv (jag stolt då)... Jag hade inte ens bett honom prova den :))

2005-08-23 @ 07:50:26
URL: http://www.ingevettigt.webblogg.se
Postat av: Eleonore

Min Kärlek behöver alltid en tillvänjningsfas...den är han i nu...men nästa månag har han nog en på sig, han skulle verkligen passa i det. Jag kanske ska köpa en i present till honom :)

2005-08-23 @ 07:53:05
Postat av: Lollo

Jo, va kul.. gör det! Tillvänjningfas *s* i see... Min kille var ett "renoveringsobjekt" när vi träffades för 4 år sedan (t-shirt å jeans kille, ENDAST)... de senaste 4 åren har han fått många många komplimanger hur bra han passar i si å sånna kläder osv. Sånt är kul! Om du visste så lycklig jag blev när han "vågade" säga "den här vill jag ha" :) Hur är Din kärlek på dessa sätt? Går han i klädaffärer själv???

2005-08-23 @ 08:49:54
URL: http://www.ingevettigt.webblogg.se
Postat av: Marajja

Såg faktiskt en ganska snygg röd med broderier i Bon a parte´s nya höstkolektion. Den var ganska billig oxå, 369kr!

2005-08-23 @ 08:52:40
Postat av: Eleonore

Han går inte i klädaffärer själv även om han tycker det är roligt att vara snyggt klädd. Hans prio ett och dit hans budget går är sportfiske :)

Marajja: tack för tipset, ska kollas :)

2005-08-23 @ 08:59:16
Postat av: Eleonore

Kollat skjortan, tyckte inte riktigt om broderierna annars var den ok. Däremot hittade jag en mysig tröja

http://www.bonaparte.se/damklader/cardigans/Stickad-cardigan-64975.html?categoryid=D-Cardigans%2c64975&redirecttitle=Tillbaka%2btill%2bAlla%2b%253cHovedkategori%253e%2b%253csubkategori%253e%2bCardigans&redirecturl=%252fdamklader%252fcardigans%252fside2.html%253fredirecturl%253d%2525252fdamklader%2525252f%2526redirecttitle%253dTillbaka%25252btill%25252bDamkl%252525c3%252525a4der&sourcecode=03

En kompis köpte en nästan identisk fast mörkgrön på Oasis för 899:-, kanske skulle ta och slå till på en svart....

2005-08-23 @ 09:04:37
Postat av: Matilda

Lollo: Min kille då! Mjukisbyxor, t-shirt, sweatshirt i stil men nåt man har påväg till gymmet och mffkeps! Och innan han blev ihop med mig hade han precis gått ner massa överflödiga kilon, och haft nån hemsk utväxt frisyr (så illa att alla i hans klass samlade ihop pengar till klippning).. men då visst jag inte vem han var men han visst vem jag var :p Nu har han snygg hockeyfrilla, lite snyggare t-shirts och tjocktröjor.. men skorna! Hur får man en kille byta ut sina joggingskor mot snyggare sneakers?

Om jag skulle köpa en snygg rutig skjorta skulle det varit en som på bilden i blått, den var riktigt snygg!

2005-08-23 @ 09:49:34
URL: http://www.pusspjett.com
Postat av: daniella

Titta på Oasis. De har fått in jättefina lång- och kortärmade skjortor i den färg du beskriver.

2005-08-23 @ 10:48:37
URL: http://daniella.blogg.se
Postat av: Eleonore

Jag var där häromdagen men då hade de bara en slags skjortklänning, får springa dit igen och kolla. Tack för tipset!

2005-08-23 @ 10:58:20
Postat av: Jonnna

Bugdet tips: H&M Rowells har en snygg!

2005-08-23 @ 15:44:52
Postat av: emma

Topshop har en jättesnygg, såg även en fin på HM

2005-08-23 @ 19:31:38
Postat av: Lollo

Matilada: Skratt, just ja Din kille får vi inte glömma!:) DIN kille lät ju som ett helt hopplöst fall!! *skratt* Nä, skämt åsido! Jag vet inte hur du får honom att köpa sneakers, men börja med ett par enfärgade, se till att han får komplimanger av folk, kompisar å så (UTAN att vara den som säger högt "titta vad fina skor han har köpt") SÅNT hatar killar :) Sedan när han känner sig trygg så köper ni fler till honom... Lycka till!!

2005-08-23 @ 23:15:14
URL: http://www.ingevettigt.webblogg.se
Postat av: cissi

förvisso var det en röd du var ute efter, men måste bara slå ett slag för gant womans skjortor nu. den ska finnas i både gul/blå och blå/orange.. har jag för mig.. har själv den gula varianten och dom är i tunn, mjuk flanell, en dröm att ha på sig och snygga som.. ja.. sitter perfekt =) lycka till i jakten!

2005-08-24 @ 01:18:59
URL: http://cizlou.webblogg.se
Postat av: Linda

Jag såg en snygg röd på MQ kolla där!

2006-10-04 @ 19:51:57

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits