Skumgumi

Har försökt hitta bild på 'skumgummi-hårspolar' men det visade sig vara svårt. Alla vet kanske vilka jag menar? En rak rund skumgummibit men ett hål som man kan trä ena änden igenom (nu förstår jag att en bild säger mer än tusen ord)...i alla fall så är de väldigt bra att använda när locktången bränt sönder håret. Om man låter håret torka helt, sätter i några få spolar, sprayar lite vatten och går och lägger sig. Då vaknar man om man har tur med lagom stora lockar á la Nicole. Om håret är för blött vaknar man som Diana....

Kommentarer:
Postat av: Terése

Jag tror jag vet vad du menar. Jag har sådana. Om du vill kan jag ta en bild på dem!?

Postat av: Tess

onoff.se har lock rullar. Kommer ihåg att jag hade massor av såna rullar när jag var liten. När det var inne med super a la permanent lockigt hår. Tråkigt nog så slängde jag dom...
Har dock lockigt hår men får inget kontroll på dem så lite lock rullar ihåret skulle inte sitta fel.

På tal om något annat. Provade en bayswater väska igår. Gissa om den satt som gjutet på axeln?! Jag vill ha! Du äger en, eller? Hur gör man? Sparar i en evighet eller rånar man en bank? Måste verkligen ha!!

2005-08-22 @ 20:58:37
Postat av: Eleonore

jag har ingen bayswater...men jag skulle inte tacka nej till en. Blir nog att råna en bank eller skatta extra mycket så att man får en större slant till sommaren...eller gifta sig rikt :)

2005-08-22 @ 21:10:45
Postat av: Eleonore

Terése: tack för erbjudanet men egentligen var det inte så rackarns viktigt. Jag har mina hemma i Halmstad så det var därför jag inte plåtade själv :)

2005-08-22 @ 21:12:30
Postat av: Terése

Okej! Jag undrar vad de kallas egentligen?

2005-08-22 @ 21:14:26
URL: http://terese75.blogspot.com
Postat av: Tess

Gifta sig rikt låter som en bra idè. Jag hade fått för mig att du ägde en men fel hade jag. Trevlig kväll!

2005-08-22 @ 21:15:31
Postat av: Jonna

Jag vet vad du menar för rullar. Jag köpte såna igår på åhlens. 12 stycken kostade 50 kronor. De hade väldigt många att välja på också och ganska billiga. De är skumgummirullar med hål på, precis dåna du letar efter :)

2005-12-15 @ 11:04:35
Postat av: Linnéa

Jag har också köpt sådana rullar på åhléns, men jag förstår verkligen inte hur man använder dom! Dom är ju för korta för att knyta, och mina rullar bara ner eller sitter jätteklumpigt. Hur gör man?? Tack! /Linnéa

2007-01-20 @ 16:07:08

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits