Snygg garderob

Den här tjejen gillar Sienna. Avunsjuk på hennes väska är jag också.

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Den här frågan hör inte ihop med ditt inlägg, men vet du hur det fungerar med paypal? Hur brukar du betala när du shoppar på ebay? Har "vunnit" ett par stövlar men vet inte hur jag ska göra...

2005-08-18 @ 23:17:12
Postat av: Jenny

Läser din blogg flitigt. Men dina inlägg har drastiskt sjunkit. Vad har hänt? Tappat sugen lr? Vill inte att du ska sluta blogga! Keep up the good work girl!

2005-08-19 @ 00:49:58
Postat av: Eleonore

Hanna: Skaffa paypal-konto. Det är enkelt, påbörja betalningen så slussas du till vilet betalsningssätt du vill använda, välj paypal och istälet för att logga in, vljer du att skapa ett nytt konto. Hör av dig om det blir mer problem :)

Jenny: Jag får inte blogga på dagtid :) Men håll ut, första september slutar jag på mitt nuvarande jobb och då blir det annorlunda :)

2005-08-19 @ 05:53:47
Postat av: Jenny

Ser fram emot det! Vad händer första september då? Nytt jobb eller? Nyfiken nu, berätta mera :)

2005-08-19 @ 09:23:28
Postat av: Matilda

Hon har massor med snygga saker på sin hemsida den tjejen, jag vill tacka dig för att du tipsat om hennes sida.. :)
Sen har jag en fråga jag hoppas någon kan hjälpa mig med kollade på oasis hemsida och hittade den perfekta kavajboleron. Men i Malmö såg jag inte den (om man har tur kanske den kommer in?) hursomhelst, någon som sett dessa i gbg eller sthlm? Och var ligger butikerna i dessa städer?

Postat av: Emma L

Matilda: Oasis i Sthlm ligger i Gallerian mittemot NK.

2005-08-19 @ 11:46:52
Postat av: caroline

och på grev turegatan... gamla kookaï.

2005-08-20 @ 18:25:13

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits