Åhléns seamless...

Innan jag började jobba på Åhléns, kollade jag aldrig på deras kläder. Men det går att hitta fynd i deras eget sortiment. För oss som har små bröst är deras seamless-behåar perfekta. Särskilt nu på sommaren. Jag gillar inte BH:ar med bågar och pushup, trivs med mina små som de är. Axelbanden är smala och går utmärkt under linnen och man slipper de fula, justerbara banden. Tyvärr hittar jag ingen bild och jag tänker inte ta kort på dem (detta är ingen utvikningssida heller :) ) Om ni har vägarna förbi så kan nu ju spana in dem, köpte faktiskt en på rea förra helgen i grått...

Kommentarer:
Postat av: Hanna Nordsten

Jättesköna verkligen, men inget för oss med lite större byst. Äger en sådan själv, men kan inte ha den ute - alldeles för lite stöd för mig. Däremot är jag en flitig användare av deras seamless trosor, har både boxer och string - kanonsköna och syns inte alls genom kläderna! :)

2005-07-06 @ 12:29:31

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits