Gjort Varberg

Blev intervjuad idag i Varberg. Passade då naturligtvis på att checka shoppingutbudet. Fick en del bra tips från journalisten och när jag struttade runt och letade efter butikerna, sprang jag på en sybehörsaffär. Där inne fanns hundratals band. Jag köpte på mig lite olika: vinrött och svart sammetsband, 'folklore'-vävt band och ett jättesnyggt rostfärgat sidenband. Perfekt i jeansen nu till hösten, riktigt nöjd. Sedan hittade jag en kortärmad blus på H&M som jag snodde till mig i farten. Tog storlek 34 utan och prova, måste byta den för den var för liten över axlarna, såg inte klokt ut. Annars var väl Varberg inget shoppingmecka, men det är en mysig liten stad som jag definitivt återvänder till och fikar men min älskling!

Kommentarer:
Postat av: Terése

Varberg är verkligen en mysig stad. Ett trevligt och mysigt ställe att fika på är på fästningen där det finns ett kafé. Var där på kvällen och njut av solnedgången, väldigt romantiskt och så har de goda våfflor!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits