Härlig kväll

Idag blev det inget solande heller. Tvättade faktiskt min bil för hand (fast m högtryck) wax on, wax off! Sedan blev det powerwalk och nu sitter jag här nyduschad och ska strax fixa en fruktsallad med olika meloner, banan, färsk ananas och äpple. Mums. Ska avnjuta den framför Morden i Midsomer.

 

Jag är sådär härligt trött i kroppen och i huvudet som man var när man var liten. På sommarlovet när man badat och sprungit omkring en hel dag och kroppen bara sjunker ner så skönt i sängen på kvällen. Precis så känns det nu.

 

 

p.s. ska försöka göra en inbakad fläta i snedluggen, men jag kan bara göra på mig själv "där bak", vet liksom inte hur jag ska hålla fingrarna, ngn som har tips?


Kommentarer:
Postat av: Jasmin

Det är den finaste frisyren jag vet (typ)! Jag har övat hela våren på att få in en fin "fläta-längs-pannan" frisyr, kunde precis dom du bara göra bak på... Har inget annat tips än att öva! Det ger ju färdighet, som man brukar säga =)

Postat av: Tora

Hej. Har läst här ett tag och vill bara säga att jag tycker du är grejt! Bästa bloggen. Såg att någon fåntratt hade öst dynga över dig (er) i sin blogg. Nicht gut..

http://naturvetenskaparen.webblogg.se/040705140836_sugiga_jvla_modebloggar.html#comment

2005-07-05 @ 22:03:56
Postat av: Sofia.

Hej. Tycker att din blog är jättekul att läsa. Du är bra på att uppdatera den! Jag undrar hur man gör en inbakad fläta överhuvudtaget?

2005-07-05 @ 22:40:27
Postat av: Eleonore

Jasmin: övade i går kväll och idag har jag en halvbra :)
Tora: tack så jättemycket, konstigt att ngn kan bli så upprörd, anledningen tycks vara att han själv inte får tillräckligt många läsare, men jag vet inte om de skulle öka ifall modebloggar inte fanns :)
Sofia: det är inte så himlans svårt egentligen, som en vanlig fläta fast man tar i lite extrahår för varje "varv" så att flätan "fastnar" på huvudet (jag är ingen pedagog) :)

2005-07-06 @ 07:38:11
Postat av: Eva

Ang Toras inlägg: Alltså vilken loser....

Jag älskar din blogg, kollar alltid det första jag gör när jag kommer till jobbet. Men även om inte den funnits så hade jag inte suttit och läst en massa andra, det är mode jag främst är intresserad av och har som avkoppling.

Go girl!!!

2005-07-06 @ 08:43:11
Postat av: Hanna

Åh, det är jättesvårt att få till det bra. Och vad ska man sätta fast den med sen? Hur som helst. Jag har övat, övat och övat och efter femtielva försök gick det bra.

2005-07-06 @ 09:59:14
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: maja

kul

2006-10-29 @ 16:06:17

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits