H&M listan nyckelplaggen

                                   

NYCKELPLAGG DAM                                             NYCKELPLAGG HERR
- Uniformsinspirerade ytterplagg                                - Uniformsinspirerade ytterplagg
- Klänning med vidd                                                 - Sammetsblazer
- Gubbyxor                                                              - Plädrutig Kanada-jacka
- Romantisk blus                                                     - Skjortor
- Kort topp                                                              - Blockrandig T-shirts och tröja
- Polo                                                                     - Smala, skräddade byxor
- Grovstickat                                                           - Cargobyxor
- Underklädesinspirerade jerseyplagg                        - Grovstickat
- Kort kavaj                                                             - Långa sjalar
- Avkortade byxor                                                    - Mössor, hattar, kepsar
- Långa halsband                                                     - Stor väska
- Armringar                                                             - Brokadblazer
- Stora väskor                                                         - Farfarströja
- Skräddad väst                                                      - Halssmycken
- Nykonstruerad denim






Se deras höstvisning i New York, när den kom i April var man ju måttligt intresserad men nu börjar man tänka framåt.


Kommentarer:
Postat av: Eleonore

snygg rak lista jag har gjort :)

2005-07-13 @ 14:47:47
Postat av: emma

Det lät ju kul! Vart har du hittat det? Jag kollade på deras hemsida, men jag hittade inget där.

2005-07-13 @ 14:52:10
Postat av: emma

Nu hittade jag det, sorry:)

2005-07-13 @ 14:53:07
Postat av: Lina

Yikes, den där plädrutiga Kanadajackan är ju INTE ett plagg jag har saknat direkt...

2005-07-13 @ 15:21:10
Postat av: Eleonore

Nej, känns inte så hippt. Jag som har bott i skogarna i Värmland ser dem varje höst/vinter när jag besöker mors familj :)

2005-07-13 @ 15:23:29
Postat av: Cissi

var inom HM igår o såg en fin knytblus. Söt. Men knytblus andas åttiotal o jag glömmer inte mammas lager av dessa blusar. Fast jag kan nog komma över det. Blusen jag såg var riktigt snygg.
Kan hålla med om Kanadajackan inget plagg man saknat.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits