Kollat mingel....

...på Stureplan. Två söta tjejer och en utav dem är sååå stylish och den andra har tagit på sig en hel smyckesaffär. Jag gillar verkligen Marie Sernholts enkla och snygga outfit, skulle varit ännu finare om kjolen gick precis nedanför knät. Tycker jag.

 

Den jag syftar på med hela smyckesaffären är Sahlene, lite för mycket boho med massa halsband och kepsen. Men det är väl hennes stil. Egentligen tycker jag inte om att kritisera andras outfits eftersom det handlar om personlig smak. Men just nu kunde jag inte låta bli.


Kommentarer:
Postat av: emma

Jag håller med dig, det va verkligen för mkt! Och en annan som verkligen inte har NÅN stil är Linda Isacsson...

2005-07-19 @ 13:54:17
Postat av: sara

bort med kepsen eller några halsband, det var lite too much...

men tristast av alla var nog Mona Sahlin.

2005-07-19 @ 13:55:41
Postat av: emma

Jag håller med, det va verkligen för mkt. En annan som verkligen inte har NÅN stil är ju Linda Isacsson...

2005-07-19 @ 13:56:17
Postat av: emma

Hoppsan, det hängde sig:)

2005-07-19 @ 13:56:51
Postat av: Eleonore

Nej, vissa har inte fattat det där med less is more...

2005-07-19 @ 13:59:17
Postat av: moa

tänkte bara fråga, du som verkar ha koll och så, tror du att mulberry roxanne hänger me nästa år också? tror du den kommer till en punkt då den kommer vara riktigt ute?

2005-07-19 @ 14:31:32
Postat av: Eleonore

Själva modellen är en klassiker som du kan ha i 20 år men....risken att något blir ute finns alltid när något blir överexponerat. Jag var så nära att köpa Blenheim men ångrade mig, det är så tråkigt när alla går omkring med kopior. Färgen chocolate hade jag satsat på om jag skulle köpa Roxanne, men min ekonomi håller inte för sådant.

Just nu poppar det upp väskor som aldrig förr och nu strävar man snarare efter en unik än en som alla har. Men den är riktigt snygg...

Inget bra svar va?

2005-07-19 @ 14:46:10
Postat av: moa

jodå :) så du tycker inte att dt är värt att satsa på en då?

2005-07-19 @ 14:51:36
Postat av: Hanna

Men shit vad Sara Sommerfeldt ändrat stil! Satsar på ett slitz-utvik eller? Fast usch nu var jag elak. Hon är söt och ser trevlig ut. På bilden ser dock "dekolletaget" väldigt inoljat ut och brösten aningens plastiga.

Postat av: Hanna igen

BTW, tror du Marie övat in posen eller? Fniss.

2005-07-19 @ 14:54:12
Postat av: Andrea

Moa; en fråga till dig om Mulberry Roxanne, vet du om den har funnits i svart? Jag söker nämligen en äkta svart men är osäker på om det någonsin funnits några...

2005-07-19 @ 14:54:42
Postat av: Hanna

Blä, känner mig alltid som en avundsjuk och bitter människa när jag klagat på kändisar "som att jag är snyggare själv".... Nina Philipsson är snygg tycker jag förresten. Och Sahlene är overkill. Om man tagit bort kepsen och bytt ut kjolen mot jeans eller nåt sånt så kanske det funkat.

2005-07-19 @ 14:58:14
Postat av: Hanna

Blä, känner mig alltid som en avundsjuk och bitter människa när jag klagat på kändisar "som att jag är snyggare själv".... Nina Philipsson är snygg tycker jag förresten. Och Sahlene är overkill. Om man tagit bort kepsen och bytt ut kjolen mot jeans eller nåt sånt så kanske det funkat.

Shit vilka boobs DJ:en har.. Undrar om det är henne de skrev om i nån tidning nyss, typ Café eller FHM tror jag.

2005-07-19 @ 14:59:24
Postat av: Eleonore

moa: känns jättesvårt för mig att svara på, den är ju jättesnygg och vet du att du kommer att ha råd att köpa en ny väska nästa år så tycker jag att du ska köpa den. Då kan du ju köpa en mindre väska som komplement. Är du däremot ute efter att vara inne (hur lät det där?) så tycker jag inte att du ska köpa den.

Hanna: Marie har nog posat x antal ggr och varför inte visa sin bästa sida :) Saras nya stil gillar jag inte riktigt, hon passade ju så bra i sitt mörka hår, hon sa ngnstans att hon skulle färga tillbaka det nu när hennes roll var över...men rötterna ser nyblekta ut. Det är nog slitz nästa :)

2005-07-19 @ 15:03:23
Postat av: Eleonore

Andrea, jag har faktiskt aldrig sett Roxanne i svart men det innebär ju inte att det inte funnits :)

2005-07-19 @ 15:04:55
Postat av: Eleonore

Hanna: tycker också att det är dumt att kritisera andra när man inte är perfekt själv (vem är det?) men å andra sidan stör det inte mig om andra kritiserar mig. Alla kan inte gilla alla. Man får bara ha respekt för att folk har olika stil helt enkelt :)

2005-07-19 @ 15:08:49
Postat av: moa

hmm...ja det känns inte så kul att köpa den o så känns den trött nästa år... det är mest färgen (darwin oak) o storleken jag är ute efter. vet du ngn annan, modell större, väska i den färgen? som kanske håller lite längre

2005-07-19 @ 15:14:36
Postat av: maria

kolla in www.mulberry.com

köp roxanne i chocolate ;)

2005-07-19 @ 15:21:35
Postat av: Eleonore

moa: Bayswater känns mer klassisk än Roxanne, och finns i Darwin Oak...

maria: den är jättesnygg i chocolate :)

2005-07-19 @ 15:33:36
Postat av: moa

det lutar nog ändå åt en roxanne, det är mest utseendet jag är ute efter, inte att vara inne, så det känns ändå som att det inte spelar så jättestor roll om den känns trött typ i vår. tack så jättemkt för tipsen!

2005-07-19 @ 15:55:19
Postat av: Galadriel

jag skall med köpa roxyn. min sambo/bästa kompis klagar, "8000 för en väska, babbel babbel", men va 17.. vad vet han? man kan ju ha den HELA LIVET, det är en KLASSIKER. slå ut 8000 över hela livet, det är bara några ören hehe =)

i övrigt tycker jag sahlene skulle haft ett par jeans, åt det mörkare hållet helst. som det är nu skriker halsbanden, skriker kjolen och skriker kepsen. overkill. men i övrtigt så tycker jag hon är jättesöt, jag skulle oxå vilja vara sådär liten och nätt.. den haggan =D

//G.

2005-07-19 @ 21:41:28
URL: http://galadriel.blogg.se
Postat av: Galadriel

glömde:

darwin oak blir det för min del.

2005-07-19 @ 21:42:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits