Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne!

Guuud vad det är varmt ute. Och jag sitter inomhus med sval AC. Skulle tagit ut semesterdag egentligen men nu blev det inte så. Men jag är glad ändå, det bli en underbar kväll att powerwalka. Jag ska ta en extra lång tur idag och gå ner till havet en stund.

 

Genom att jag och min käre far jobbar på samma avdelning i sommar så samåker vi till jobbet. Nu när de andra har semester vill pappa ta motorcykeln till jobbet. Så ikväll ska vi ta en övningstur. Jag är redan nervös, jag har alltid vägrat åka med men nu har jag inget val. Hjälp! Men jag litar på pappa så det ska nog gå bra :) 


Kommentarer:
Postat av: Anna

Var inte nervös, det är ju jättehärligt! Brukar ta motorcykeln in till stan. Det är så skönt när det är sånt varmt väder som det är nu. :)

Förresten, angående inlägget med Antik Denim-jeansen. Finns de i svart? Jag har ett par Western Denim som jag älskar, skulle gärna köpa de i svart. Passar på mc:n ju. ;)

Postat av: Eleonore

Jag har bara sett i mörkblå, men det kan ju komma till hösten :)

2005-07-05 @ 06:44:08

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits