Stolt osvensk Emma

Måste bara säga att jag tycker att Emma Andersson är cool. Hon älskar dyra vanor men beter sig inte som en stroppa. Hon är stolt över sin nya kropp och det ska hon vara, bilderna blev skitsnygga (förutom att de skulle skippat bröstvårtorna, kolla in länken och bilden överst till höger). Det är väldigt osvenskt att inte be om ursäkt för sig, hon lyser med sitt självförtroende och det är det som gör henne sexig. Visst, det finns säkert många snygga svenska kändisar som skulle platsa i toppen på listan över sveriges sexigaste men det är nog inte bara Emmas kropp som gör att hon befinner sig där.

 

Min pappa tycker att Emma är den mest korkade människa han sett, mest syftar han då på när hon efter första Robinson-deltagandet blev lurad i TV4:s 'Ursäkta röran!(Vi bygger om)' där ett femtiotal nazireferenser förekom som Emma totalt missade. Ok, det kanske är korkat. Men jag tycker det är väldigt onödigt att försöka visa en människas okunnighet inför hela sveriges befolkning. Hon har aldrig gett sig in på politik och liknande eller försökt påvisa att hon skulle vara extremt smart. Det hade varit mer effektivt om man lurade en människa som faktiskt skulle behöva sättas på pottan. Nog om detta.


Kommentarer:
Postat av: Louise

Jag håller med dig, jag tycker mer och mer om henne. Hon är så självklar och glad på nåt sätt. Härlig och verkar ha lätt för att skratta. Alltid snygga kläder också.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits