Beslutsångest

Sol eller shopping? Det är hur varmt som helst ute och jag som hade bestämt mig för att åka in till sta´n efter jobbet. Altanen är ju väldigt lockande också.

 

För er som bor nära Göteborg så vill jag tipsa, om ni inte redan testat, om fruktbaren på centralstationen. Kommer inte ihåg vad den heter men ändå är jag stammis :) Man får välja frukter och så gör de antingen juice, smoothie eller shake av det. Så gott, och nyttigt. Jag brukar ta mango och hallon med naturell yoghurt, jag gillar när det är syrligt. Det är mycket bättre än skräpmat som man annars lätt tar till när man är stressad och hungrig. Det får nog bli sta'n ändå, jag blev så himla sugen.


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Gud så gott det lät!

Postat av: Eleonore

Lätt att göra själv också. Äter ofta smoothie till frukost :)

2005-06-29 @ 21:20:01
Postat av: maria

vad för väska ska man satsa på i höst? såg din fina du köpt :) funderar på en som håller länge, år...

har läst så många inlägg o bloggar nu så jag vet inte vad som e vad längre, men vad det du som köpte drömväskan, hermes, som du letat efter jorden runt?

en sak till... letar efter ett par jeans som sitter bra, m raka ben o små fickor på baken. enkelt, rent o utan glitter o skräp.

2005-06-30 @ 02:33:38
Postat av: Anna

Om jag åker tåg förbi Göteborg nån gång ska jag besöka fruktbaren på centralen. Det lät gott.
Vad tror du förresten om jeans är de på väg att bli lite mindre heta? jag har en känsla av det...

2005-06-30 @ 08:44:52
URL: http://litenoettrig.blogg.se
Postat av: Eleonore

Maria: det var inte jag utan koga.webblogg.se som hittade sin Hermés...många pratar om Mulberry som en klassiker, Roxanne eller minivarianten Blenheim. Funderade ett tag på en Blenheim själv men det känns lite uttjatat. Ska du satsa på en som du gillar i många år ska du välja en modell som inte är alltför modern och utan för mycket detaljer. Detaljer tröttnar man fort på. Jag skulle satsa på en väska i brunt skinn som bara blir finare med åren t.ex. Mulberrys Jaquetta i färgen Oak. När det gäller jeans så får jag väl återigen slå ett slag för Paige Premium. De är verkligen enkla, köp ett par mörka så har du det perfekta paren till hösten. De är lagom låga i midjan, inte för mycket slitningar och inget krams på bakfickorna :)

Anna: Jeans tror jag kommer bli mindre trendigt i "modevärlden" men det är ett alltför smickrande plagg för "vanligt folk" så vi kommer nog se jeansen i fortsättningen också. För 5-6 år sedan var kostymbyxan hypad, men jag tror att modet kommer att bli mer och mer individuellt framöver. Vi vill inte längre se ut som alla andra utan strävar efter att sticka ut. Därav alla nya jeansmärken, små designers som upptäcks av ngn kändis och sedan är det omodernt lika snabbt.

2005-06-30 @ 10:17:24
Postat av: Saga

Vart köper du dina Paige Premium? På nätet?

2005-06-30 @ 10:36:01
Postat av: Eleonore

På nätet ja...men såg nu att det fanns ett par på rea på Bubbleroom.se

2005-06-30 @ 10:39:40
Postat av: Saga

Jag försöker undvika bubbleroom.se pga deras överpriser.. Vet du om de finns på någon annan nätbutik? Och hur är de i storleken? Har 27:or på mina seven jeans.

2005-06-30 @ 13:15:35
Postat av: Eleonore

Jag har 27 på mina seven (ej a-pocket) och köpte 27 i Paige Premium. Satt perfekt. Jag köpte mina på eBay av http://search.ebay.com/_W0QQsassZseizethedenim
Fanns inga 27:or nu när jag kollade men du kan ju maila säljaren och fråga ändå, ibland kan de fixa fram.

2005-06-30 @ 13:33:35

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits