Dåligt med inlägg...

...idag har jag en dålig dag. Längtar hem till Halmstad och min väska såklart...och min älskling. Men han är uppe i fjällen och fiskar nu så jag skulle ändå inte kunna krama honom. Ganska otroligt att vi är ihop egentligen. Vi är totalt olika. Han skulle kunna bo på en stubbe i skogen och kan inte tänka sig att arbeta med något annat än sportfiske. Jag har kanske följt med honom ut och fiskat högst fem gånger och då har det oftast handlat om att jag vill grilla. Hittade en rolig artikel i Aftonbladet för några år sedan som vi har på vårt kylskåp, den sammanfattar vårt förhållande med rubriken: Hon vill shoppa, han vill fiska.

 

Även om vi inte har så mycket gemensamt kan jag inte se mig utan honom, jag älskar honom så att det gör ont. Ibland tror jag att anledningen till att vi har varit ihop så länge är att vi är så himla olika. Vi har liksom varsitt liv och den ene lever inte den andres liv som det nog kan bli i vissa förhållanden.

 

Nej, nu ska jag käka lunch och läsa lite skvaller. 


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Jag tror säkert att det är jättebra att ni är så olika. Då balancerar man upp varandra på ett skönt sätt. Vad bra att ni kan göra saker på varsitt håll, annars skulle ni kanske bli tokiga.

Postat av: Eleonore

Jag hade inte velat att han skulle vara som jag. Han tar ner mig på jorden, skulle vara konstigt om han hade lika stort modeintresse som jag. Då skulle han nog vara homosexuell el möjligen metrosexuell. Föredrar lite manlighet :)

2005-06-27 @ 12:14:05
Postat av: Maria

Faast. Det är rätt trevlig med modeintresserade killar. Som min. Men annars är vi också helt olika. Jag tror också det är bra. Annars
är det lätt att det blir tråkigt.

2005-06-27 @ 18:43:15
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Eleonore

Han är modeintresserad, men det går inte att jämföra med mig. Jag agerar ju såklart stylist åt honom :)

2005-06-28 @ 07:49:25

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits