Ett litet meddelande från värmland...

Hejsan heeej. Nu är jag i föräldrahemmet med segt moden (man blir galen) så jag meddelar dagens outfit i text:

  • Marinblå mjukisbyxor med grå "revär"
  • Grå Triple Five Soul t-shirt
  • Frukost m jordgubbar, ägg, massa pålägg....mao mysdag på altanen.

Den helgen blir det inte mycket bloggande för mig, bäst att jag säger det så ni blir inte besvika och slutar besöka lilla mig. Back on monday!

Ska nog ta en sväng till soliga Karlstad under helgen så vi ifår väl se om det genererar ngt nytt i garderoben...nej just det. Köpstopp var det ju.


Kommentarer:
Postat av: Terése

Trevlig helg! Det där med köpstopp är svårt att hålla...jag har försökt men det sprack i dag. Jag hoppas att solen skiner i Karlstad, för här öser det ner.

Postat av: fia

jag som precis "hittat" dig :S tycker dessutom du är sjukt fin stil :)

2005-06-18 @ 12:39:03
Postat av: Eleonore

Tack så mycket Fia...men på måndag är jag på plats igen. Terése, som tur var så sken solen idag så jag tog mig inte till Karlstad, låg på altanen och läste och myste istället....mycket billigare. Som tur är ska det vara fint imorgon med så budgeten kommer nog att hålla.

2005-06-18 @ 21:39:19

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits