Expressen Fredag

Idag listar Ebba höstens hetaste väskor enligt Net-a-porter

  • Bottega Veneta (flätad)
  • Marc Jacobs (tantlook)
  • Chloé (ny Paddington)
  • Marni (portföljig)
  • Mulberry (kLassiker i ny tappning)
  • Alexander McQueen (lysröd stor)
  • Burberry Prorsum
  • Miu Miu (damig m ram)
  • Luella (bohemig säck)
  • Marc by Marc Jacobs (prickig tygväska)

så nu vet man vad man ska spara till då...

Korta jeans/långa jeansshorts visas också. Det är jag glad att jag investerat i eftersom jag är en riktig jeanstjej.


Kommentarer:
Postat av: Ran

Hmm har visserligen inte läst bilagan, men det känns ju inte så originellt att enbart använda sig av NAP-lista över höstens it väskor. Skulle varit intressantare om Ebba gjort en egen lista. Jag gissar att Hermès shoulder Birkin kommer bli en av de mest åtråvärda väskorna i höst. Paddington hänger väl med ett tag till, men jag valde att inte köpa väskan just för att den blivit så exponerad av bla Ebba. Trist att ha något som "alla" vet vad det är.

2005-06-10 @ 11:38:48
Postat av: Eleonore

Jag är lite trött på Birkin-modellen...den känns lite uttjatad. Men den är ju fortfarande snygg. Jag gillar de mer "slappa" väskorna eftersom det passar min stil bättre...

2005-06-10 @ 12:27:32
Postat av: Anonym

sjkbfzjdkmfb

2005-08-13 @ 20:16:59

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits