Förbered inför hösten...

  

Kollat igenom lite höstvisningar på style.com och se till att inte nöta håret allt för mycket i sommar med sol och locktänger. I höst är det rakt, glansigt och mittbena som gäller. I alla fall hos de flesta modehusen:

  • Burberry, Chanel, Chloé, Stella McCartney, Matthew Williamson och Missoni kör alla samma stil. Rakt, rakt, rakt.
  • Dior kör lite mer volym men ändå en rak känsla, det gör även Marc by Marc Jacobs.
  • Viktor & Rolf är som vanligt lite tokiga och har gått lös på våffeltången, aldrig fattat våfflor. Tycker det ser barnsligt och billigt ut.

 

Så min page ska vara kvar till hösten, liksom mitt raka hår som jag får passa på och locka till nu innan jag blir ute :)


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Du är då alltid steget före!

Postat av: Eleonore

Man måste ju vara förberedd :)

2005-06-20 @ 11:36:19
Postat av: Mårten

Grymma solglasögon!

2005-06-20 @ 11:36:27
URL: http://naturvetenskaparen.webblogg.se
Postat av: Eleonore

Ja, dom e grymma men det är även makeupen på tjejen till höger. Rent och snyggt. Även om du kanske inte sminkar dig så ville jag inflika detta Mårten.

2005-06-20 @ 11:38:09

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits