Gå med träningsvärk..

Igår när jag powerwalkade efter åskan så lyssnade jag på P3. Där trallade Timbuktu om att "det ordnar sig, det gör det alltid", visserligen syftade han på en oönskad graviditet men jag blev i alla fall på bättre humör (väskköpet ni vet).....

 

Idag strålar solen och Robyn ska få sjunga mig fram. Första gången jag hörde henne "rappa" så undrade jag vad som hänt med min kära Robyn. Nu är det favvolåten tillsammans med Bum like you....nåja. Nu är strax arbetsdagen slut och imorgon är det sill och potatis m efterrätt på jobbet. känner mig så kräsen men jag klarar verkligen inte av sill. yak :(


Kommentarer:
Postat av: Ella

Hej!
Bra blogg du har! Du har stilen och bär detaljerna som lyfter hela outfiten!
Måste dock varna dig lite...Hade en likande blogg som dig för några månader sedan och som vem som helst kan förstå så blev det att ju mer jag letade efter fina kläder och accessoarer - desto mer ville jag handla. Insåg att jag hade big time problem när jag fick inbetalningskort för andra gången på två månader från banken, hade inte täckning på mitt personkonto för den stora summan som skulle betalas av. Kan säga dig att det var lagom förnedrande att gå till banken och betala in pengarna. Har man kreditkort skall man noga kunna hushålla lite med ens resurser =) Kanske skall tillägga att jag plugga ekonomi, vet inte om det är det rätta heller.
Hoppas innerligt att du har mer koll än jag hade! Idag så jobbar jag häcken av mig och undviker att gå i affärer ensam. Det är då jag syndar! ;)
Kram, Ella.

2005-06-22 @ 16:02:15
Postat av: Eleonore

Tack för varningen, jag är nog definitivt i riskzoonen....det är så himla svårt bara. Mode är och har alltid varit min hobby, precis som att andra spelar golf eller har husdjur. Precis som du syndar jag när jag är själv och shoppar, tycker bäst om att shoppa själv också. När kompisar är med så fungerar jag mest som stylist ;)

2005-06-22 @ 17:35:02
Postat av: Ella

Jo, jag vet precis vad du menar! För min egna del tror jag att det beror på att jag älskar allt som är vackert- människor, kläder, natur, konst... Men jag kom till den gräns där jag inte längre blev lycklig av plaggen som hängde i garderoben, fick ångest bara av att öppna dörren, de påminde mig om pengar som jag egentligen inte hade.
Nå, det är inte så att jag bara slutat att shoppa och går runt med mina gamla trasor, men jag är lite mer kontrollerad numera. Blir också mycket gladare av nya kläder idag än tidigare då det var vardagsmat för mig!
Glad midsommar på dig! Hoppas du har en schysst outfit på lut inför helgen :-)

2005-06-23 @ 08:24:36
Postat av: Eleonore

Då har jag nog en bit kvar, mitt motto är som Carries: I like my money right where I can see it: hanging in my closet :)

2005-06-23 @ 09:47:00

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits