Jag blev impad i helgen...

Var ju uppe i Värmland den här helgen för att hälsa på mammas familj (jag är ett sladdbarn åt fel håll, mina föräldrar gifte sig unga och fick mig sedan skilde de sig och båda har nya familjer, lång parentes)....Min bonuspappa tävlade i styrkelyft och vann såklart :) Jag blir så himla imponerad, att man ens kan lyfta 250 kg, jag skulle inte ens kunna rulla stången. Det var en tjej med också, hon är ett år yngre än mig och jag kommer i håg när vi var små och hon alltid försökte vara med oss äldre och leka. Fy vad vi var elaka då. Då var hon en liten skitunge, nu bestod hon av massa biceps, rutor och enorma lår. Lite coolt. Där satt jag med pinnarmar och kände mig allmänt jättesvag.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits