John Frieda

John Frieda

Åkte till Helsningborg för att försöka hitta mitt linne och det fanns ett kvar! När jag ändå höll på hittade jag schampo och balsam för mitt nya hår och så slog jag till på Cliniques färgade fuktkräm....Nöjd med allt. Ett jättegulligt halsband slank med också.

 

Jag och pojkvännen firade nationaldagen med att gå ut och äta, var jättemysigt innan han tyckte att vi skulle ta ett allvarligt snack om min "shopoholicism"....lilla jag fick nästan en tår i ögat för jag vet ju hur rätt han har. Då tyckte han synd om mig och kramade mig resten av kvällen.


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Du måste kommentera om schampot är bra sen!! Jag är på väg att köpa nytt sch+bals och har inte bestämt mig än.

Postat av: Eleonore

Testade dem igår. Luktade riktigt sommar om dem, lite kokos-aktigt. Kvalitén är svårt att säga ngt om eftersom jag bara har hunnit testa dem en gång. Håret är ju fortfarande så glansigt efter färgningen. Men just nu har Kicks kampanj på dem så de kostar 69:- istället för 89:-...

2005-06-07 @ 09:07:23
Postat av: Eleonore

..kan ju tillägga att de funnits för blonda hår länge och jag sålde mycket av dem på Åhléns.

2005-06-07 @ 09:08:45
Postat av: Isabel

Jag funderara också på att köpra de där, har ungefär samma hårfärg som du. Rapportera igen om några dagar:)

2005-06-07 @ 09:13:50
URL: http://www.isabels.webblogg.se
Postat av: Eleonore

ska bli!

2005-06-07 @ 09:31:27
Postat av: Hanna

Aha! Trodde det var dyrt frisörschampo.. hade räknat med att få betala runt 3-400 för schampo och balsam. Absolut värt att prova då!

2005-06-07 @ 10:35:16
Postat av: Eleonore

Väldigt värt, luktar frisörschampo och är sådär lite segt och drygt som dyrare schampon är...känns lyxigt

2005-06-07 @ 10:38:17
Postat av: Maria

2 things; numero ett, vad heter färgen du har på ditt hår? Är det röda pigment i den? Och 2; är schampot bra då?

2005-06-07 @ 11:23:18
URL: http://www.maria.blogg.se
Postat av: Eleonore

Fick sammar fråga på annat inlägg så jag copy-pastar lite:

Postat av: Hanna
Åh vad fint det blev, det passade verkligen dig. precis den där färgen jag vill ha också. Nån aning om märke + nyans på färgen (eller blandade frisören själv)?

2005-jun-07 @ 08:56:36
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Eleonore
Hon blandar själv eftersom jag har mkt guld i mitt eget hår, måste man blanda i både blått och en cognac-guldig färg för att mitt hår inte ska bli rödaktigt. Jag gillar nämligen inte rött hår på mig. Det måste nog blandas individuellt eftersom grundtonen på håret är det som avgör resultatet.

2005-jun-07 @ 09:37:16


Schampot är bra än så länge, måste använda det ngn veckan innan jag vet...återkommer med info om detta.

2005-06-07 @ 11:33:35

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits