Powerwalkat häcken av mig...

Känner redan hur det värker i rumpan. Undrar om jag har ngn speciell gångteknik eller? Jag får alltid sån himla träningsvärk. Körde några set styrka som jag brukar och fick för mig och testa hur vig jag var. Jag kan gå upp i brygga! Jag är så stolt. Jag borde hålla på med yoga eftersom jag tycker sådant är så roligt. Har bara varit på det en gång och prioriterade sedan bort det för bodycombat och spinning. Ska nog gå på några yogapass till hösten när jag förhoppningsvis kan börja jobba i Halmstad igen.

Kommentarer:
Postat av: svenska

Yoga är hur bra som helst, första träningsformen där personen som leder klassen avslutar med att säga att man ska tacka sin kropp och att den är underbar. Håller själv på med Ashtanga Yoga som är den mer fysiska formen, men power yoga är också bra, förmodligen lättare att börja med. Det bästa är ju att man kombinerar ett träningspass med meditation, en timma när man glömmer alla problem i världen...

Postat av: Eleonore

Ja, problem hinner man inte tänka på. Jag hade fullt upp med andningen.

2005-06-21 @ 07:47:03
Postat av: sara

Jag försöker regelbundet träna Qi Gong - det är så himla skönt och man blir så smidig och lätt i kroppen... Kan verkligen rekommendera det!

2005-06-21 @ 08:45:06
Postat av: Eleonore

Min mamma har gjort det, hon tyckte också att det var jättebra för hon har problem med värk.

2005-06-21 @ 08:47:42

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits