Så jäkla shoppingsugen...

Ska nog bara vandra lite i affärer efter jobbet. Inte köpa ngt, kanske prova tunikan på H&M som jag skrev om i morse....Solen skiner och det kommer lägligt till min powerwalk som ska avklaras idag. Har faktiskt allvarligt börja fundera på att införskaffa viktstavar. Ser ju jättetöntigt ut, men jag går å andra sidan inte där folk ser mig, är på landet. Undrar vad de kostar och vart man köper dem, någon som vet? Träningen blir ju mycket mer effektiv och nu när jag pajat knät och inte kan springa vill jag ändå blir lite mer svettig än när man går....

Kommentarer:
Postat av: Ran

Kanske låter väl tantig nu, men ett tips är att spara dina slantar, och sedan göra ett stort inköp. Varför inte en schysst lyxigare typ av handväska eller vinterjacka. Tror att modet i höst kommer bli mer spännande än någonsin. Kolla in Balenciagas höstkappor. Mums!

2005-06-15 @ 19:05:27
Postat av: Emma

Stavarna finns att köpa på apoteket för strax över 300 kr. Budgetalternativ på bl.a. Rusta för 150 :-

2005-06-16 @ 06:54:48
Postat av: Hanna

Har också funderat på stavar.. för mig är det viktigt att jag inte behöver tänka när jag går. Alltså, jag vill gå och tänka på allt annat och låta benen gå av sig själva. Därför avskyr jag att intervallgå och sån typ av träning. Men stavar verkar smart.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits