Skäms på dig Eleonore!

Jag har f.n. fått nippe på ribbstickade linnen. Har jättemånga men inte det där perfekta. Så i går sprang jag på det, på H&M såklart. Det fanns bara stora storlekar kvar men då var jag lite kvick och drog till vårt andra H&M...när jag kom dit skulle jag ta rulltrappan upp men då trängde sig en tjej före mig och sprang upp för den. Hi hi tänkte jag, flera som är desperata. Kom upp, tror ni inte att tjejen stod med det enda vita linnet i small i handen. Jojo....jag blev så jäkla förbannad och hon blev plötsligt en bitch i mina ögon. Hur kan man bli så arg över ngt så fånigt. Men jag måste erkänna att det svider även idag. Jag kommer ju aldrig få tag på det där linnet nu. Jävla skit. Förlåt för att jag tänkte bitch om dig tjejen.

/Shoppingbitchen Eleonore

Kommentarer:
Postat av: sara

så himla typiskt. Jag hade tänkt samma sak som du...

Postat av: Citrin

Tja, surprise? De flesta kvinnor hatar kvinnor. :]

2005-06-05 @ 20:26:11
URL: http://citrin.webblogg.se
Postat av: Anna

Jag måste nog gå tillbaka till HM o kolla in det vita också om det finns kvar. Det guldiga är superfint i alla fall!

2005-06-08 @ 11:30:38
URL: http://mymarkup.net/anna
Postat av: Eleonore

Jag hittade ju det till slut i Helsningborg. Tänk att åka 16 mil fram och tillbaka för ett linne för 80 kr...Ska köpa det i fler färger, fanns i grått, rosa och grönt också. Men jag hade helst velat ha xs för de var lite stora i storleken men men, jag fick ju ett ialla fall.

2005-06-08 @ 11:38:06
Postat av: Eleonore

Helsingborg menar jag.

2005-06-08 @ 11:43:10

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits