Var tvungen att åka hem igår...

...pga av att pojkvännen skulle bli kvar några dagar till i fjällen och jag hade glömt att betala en räkning från Tradera....och så stod det på postens hemsida att mitt paket var levererat. Mystiskt. Det fanns ju ingen hemma som kunde ta emot det. Jag var ju bara tvungen att åka hem till Halmstad. Paketet hade lämnats till Ica eftersom jag inte var hemma, puh. Å den är så fin, mjukt skinn och ganska unik. Hoppas jag får vara ensam om den ett tag i alla fall. Ska lägga ut bättre bilder på den.

 

Blev lite powerwalk i en timme igår och sedan hem och kolla på en skitfilm och käka godis....väldigt bra taktik: först bränna, sen svulla :) Skitfilmen för kvällen blev den med Hillary Duff och han i One Tree Hill, kommer inte ihåg vad den heter (fick plötslig hjärnsläpp) men det är en 'barnfilm' med lyckligt slut. Men det spelar ingen roll för jag gråter på alla filmer, så även denna.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits