What NOT to wear

Såg precis på What NOT to wear på 5:an...som den ena kvinnan såg ut. Mitt drömjobb är nog att bli stylist. Tänk att hitta vad varje människa gör sig bäst i och få någon att känna sig så himla mycket snyggare. Brukar vara 'stylist' åt en kompis som alltid köpte randiga stickade tröjor...nu har hon minsann lärt sig. När hon var i New York för någon vecka sedan kom hon hem med riktigt snygga grejer...

Vad bra att jag kommer på vad jag vill arbeta med när jag precis har blivit ingenjör med 200 000 i studieskulder....

Såg att varken One Tree Hill eller Gilmore var idag. Jag som älskar att ha slösöndag i soffan. Nu måste jag hålla mig vaken till reprisen av Desperate Housewifes eftersom jag inte har den kanalen på veckorna. Kanske ska lägga en ansiktsmask nu. Hårt liv.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits