YSL ögoncreme

YSL ögoncreme

Läste att Emma Andersson tipsade väldigt varmt om YSL Smoothing eye contour gel. "Den byter jag inte ut även om jag byter hudvårdserie, gelen både svalkar och stramar åt. Jag har använt den i fyra år och jag har fått hur många som helst av mina vänner att börja använda den"Är det någon som provat?

 

Jag tänkte köpa en ny men den här var lite dyr. Jag har testat både Lancome, Biotherm och Clinique men aldrig ysl. Ska nog in till Göteborg idag och kolla upp lite tips jag fått och kanske be om ett prov på den här krämen.

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Diors cremer är också helt ljuvliga, men ack så dyra.

Postat av: Eleonore

ja, Dior har jag också testat men tyckte att det luktade lite för mycket. Det är det jag gillar hos Biotherm och Clinique, att de inte luktar så starkt (clinique är ju inte ens stödparfymerad)

2005-06-29 @ 09:43:56
Postat av: sara

jag har tiggt till mig prov på Biotherms ögonkräm som jag smörjer med nu - den tycker jag verkar funka när man känner sig lite påsig under ögonen.

2005-06-29 @ 12:04:00
Postat av: Eleonore

Biotherm är jättebra, den är svalkande och skön. Var det detox du fick?

2005-06-29 @ 12:06:49
Postat av: sara

Japp, jätteskön och jag inbillar mig att den funkar... Köper nog den tror jag - strax under 400 tror jag den kostade. Lite dyrt, men flaskan var ganska stor.

2005-06-29 @ 14:07:54

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits