Dagens outfit

050920
  • T-shirt, Åhléns
  • Väst, Stitches by Rodebjer
  • Jeans, Seven


Kommentarer:
Postat av: Åsa

Jag måste bara berätta om mitt fynd jag gjorde för ett par veckor sedan. På Weekday i Gbg köpte jag en Rodbjer-kavaj för 50 kronor (ord. pris 3200 kr). Snacka om rabatt...

Postat av: Eleonore

Jag är aldrig så nöjd med ett köp som när jag gjort ett riktigt fynd. Det där var ju ett superduperfynd, det ska du leva på länge :)

2005-09-20 @ 11:53:02
Postat av: Sara K

Åh, nu blir jag grön av avund!!! Nej, förresten all heder åt proffsshoppare av det slaget! Nån som vet vart man kan hitta bra bilder från emmygalan som gick inatt (om jag inte tar fel)! Det verkar som om Mischas klänning är gudomlig, men alla bilder jag sett hittills är så dåliga...

2005-09-20 @ 11:56:58
Postat av: Åsa

Jag är definitivt ingen proffsshoppare, men det gäller att ha lite tur ibland.

2005-09-20 @ 12:15:24
URL: http://aska.webblogg.se/
Postat av: Ela

Mischas klänning var riktigt fin, spelade in alla klänningar på band men har dock inte tittat igenom ännu.

2005-09-20 @ 12:24:22
Postat av: MiriamVelvet

Kolla in på www.gettyimages.com där brukar de ha massor av bilder ;)

2005-09-20 @ 12:43:04
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: Marajja

www.style.com har också fått in bilder från Emmy galan

2005-09-20 @ 12:54:45
URL: http://marajja.blogg.se
Postat av: Sara K

Åh, Mischas klänning var verkligen ett mästerverk, fast vad annars kan man förvänta sig av Oscar de la Renta?? Jennifer Garner var också riktigt snygg i sin stora mage! Toppenbilder på style.com

2005-09-20 @ 13:13:24
Postat av: Anonym

Marcia Cross såg gudomlig ut. Hennes hår och den mörkgröna klänningen. Wow!

2005-09-20 @ 13:26:33
Postat av: Eleonore

Åh, jag måste också spana in klänningarna, hitills har jag bara sett de på people och lite på dailyceleb. Marcia och Mischa var snyggast (enligt mig) hitills :)

2005-09-20 @ 14:01:53
Postat av: Hanna

hej eleonore! måste bara säga att du har sjukt snygg klädstil :) undrar om dina håliga jeans från zara, har du haft "sönder" de själv eller köpte du dem så? vet du om de fortfarande finns kvar ? kram

2005-09-20 @ 16:01:54
Postat av: Eleonore

Hanna: kul att du tycker det, fast den är nog inte så unik direkt :)

Jeansen från Zara var håliga när jag köpte dem (i Malmö på deras sommarrea för 199kr)

2005-09-20 @ 16:40:58
Postat av: cintia

Re Emmygalan:
Marcia & Portia de Rossi var mina topp 2.

Mischa såg bra ut, som alltid (nästan iaf)på röda mattan, men så har hon ju också en kropp som gjord för couture... Rachel var dock en liten besvikelse.

2005-09-20 @ 17:16:16
Postat av: hanna

halloj igen. tack för jeanssvaret. men nu till en annan frga. har hittat en tjej som vill sälja sina frye boots i min storlek (endast använda en gång, köpta på bubbleroom) i sunrise färgen för 1900. vill verkligen ha ett par, tycker du att jag ska slå till? hur hög är klacken? kram!

2005-09-20 @ 17:22:03
Postat av: Eleonore

hanna: jag skulle inte köpa färgen sunrise nu (jag har ju ett par) men det är nog bara för att jag hunnit tröttna. Skulle jag vara du skulle jag satsa på ett par chokladbruna istället. Men det kan ju inte jag avgöra, sunrise funkar i höst också men 1900 får du ju ett par nya för om du beställer tex. på eBay. Jag betalade ca 1500 kr för mina :)

2005-09-20 @ 17:26:45
Postat av: Hanna

ja vet...har spanat på ebay. men tycker det verkar krångligt att köpa över nätet. är am. storlek 9.5 typ 39.5 i svenska storlekar? 10 = 40 osv..? vad kosatde din frakt och hur är det med tullar m.m.? hur långt tid brukar det dröja att få de skickade till sig o är fryesen på ebay verkligen äkta? hm..många frågor men jag är verkligen tacksam för dina svar! :)

2005-09-20 @ 18:01:17
Postat av: Eleonore

Jag handlar nästan bara över nätet, man får vara lite noggrann och kolla upp säljare. Orkar man göra lite efterforskningar så kan man spara en massa pengar nu när dollarn är så låg. Men tycker du att det är allt för krångligt så kan du ju börja med svensk näthandel, ex. flare.se har fryes.

Frakten kostade ca 20 usd och tull har jag aldrig betalat via eBay eftersom säljaren brukar märka paketet med 'gift'. Det tog ca en vecka för mina att komma hem och de är garanterat äkta. Är det en seriös säljare har de tillräckligt bra fotografier/garantier för äktheten. Kollar man köparkommentarerna kan man snabbt märka om det är fejk.

Storlekar
4=35
...
10=41

Hoppas du vågar dig ut i djungeln, det är lätt att fastna när man inser hur lätt det är och att utbudet blir oändligt. Lycka till!

2005-09-20 @ 18:16:32

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits