Dagens outfit

050922
  • Tröja, Indian Rose (ribbat linne under)
  • Jeans, Paige Premium


Kommentarer:
Postat av: Agneta

Vilken mysig tröja. Såg väldigt nice ut på dig.

Postat av: Staffan

Eleonore, finns det något sätt att komma i kontakt med dig via ett privat meddelande eller ett mail?

// staffan

2005-09-22 @ 09:46:56
Postat av: MiriamVelvet

kallt idag eller? ser mysigt ut som en liten marshmellow ;) mjuk och go. Hm det lät kanske lite knas. Ett erbjudande på gång eller ? eftersom killen från Greysync vill ha tag på dig. En byrå vad jag vet i alla fall.

Postat av: Eleonore

MV: det var bara lite morgonkyla, skulle iväg på en cykeltur men nu när jag kom tebaks var jag tvungen att slänga av den så nu sitter jag här i mitt sedevanliga ribbade linne :)

2005-09-22 @ 10:52:24
Postat av: lindsey

Gosig tröja! Nyinköpt? Minns du vad den kostade?

2005-09-22 @ 11:02:53
Postat av: Sara K

Vet att det varit diskussion kring dessa linnen tidigare, men vart köper du dina? Hur tycker du att de blir efter ett par tvättar? Har ett ständigt återkommande problem med att de krymper på längden och visar den minst smickrande delen av min kropp...

2005-09-22 @ 11:04:02
Postat av: Eleonore

lindsey: gammal, köpte den förra året ngn gång på rea. Den hade kostat 1200 men det var rea på rea så jag betalade nog 350 kr. Ett riktigt fynd!

2005-09-22 @ 11:05:07
Postat av: Eleonore

Sara K: Jag har köpt många på H&M, men det som jag är mest nöjd med är faktiskt mitt sista från Filippa K som varken krympt eller ändrat form. Ett jag har från H&M är också bra, fast lite stort i storleken. Det kostade 79,50:- på damavdelningen och kom bla i senapsgult, duvblått, svart, ljusrosa, grönt och VITT. Det är lite längre också om man har ngt man vill dölja :)

2005-09-22 @ 11:07:34
Postat av: TINA

Bäst ribbade linnen gör Lager 157. 3 för 100:- Super!

2005-09-22 @ 11:41:57
Postat av: Eleonore

Jag letade efter ribbade linnen när jag var där sist men hittade bara med hål i på herravd och det var Levi's. På damavd fanns det bara valiga linnen, blir nog ett nytt besök snart för ribbade linnen kan man inte få för många av :)

2005-09-22 @ 11:46:05
Postat av: Jules

En fråga.. Har en i mitt tycke jättefin dräkt-jacka. Vintage, tidigt 60-tal gissar jag på, i gyllengrönt med stora bruna knappar, brun pälskrage, 3/4-ärm och går till höftbenet ungefär. Låter det som nåt man kan visa sig i utan att skämmas? Vad skulle du bära en sådan jacka till?

2005-09-22 @ 11:58:01
Postat av: Eleonore

Jules: Den låter ju helt underbar, avundsjuk blev jag också. Jag skulle 'klä ner' den lite och ha raka jeans, ribbat linne(tråkiga jag) och en brun stövlett :)

2005-09-22 @ 12:03:55
Postat av: Jules

Vad kul! Då är jag inte helt ute och cyklar. Igår hade jag den till stuprör, vitt linne, svart tröja med djup v-ringning och bruna peter pan-stövlar. Tips på raka jeans?

2005-09-22 @ 12:06:49
Postat av: Sara K

Okej, jag har femtielva linnen och toppar från HM, men de blir alla så korta på längden. Får hålla utkik efter de där för 79 då! Åhléns linnen (typ två för 100) håller på längden, men blir så breda efter ett tag, tycker jag... men man kan ju inte förvänta sig några underverk till det priset, förstås ;)

2005-09-22 @ 12:08:23
Postat av: Eleonore

Stuprör är jättesnyggt till! Det tipset jag gav häromdan, LOFLi är exempel på en rak modell:

http://ytligheter.webblogg.se/200905181808_raka_ben.html

2005-09-22 @ 12:10:47
Postat av: Jules

Mm I like.. De var fina! Tack för tipset. Jag var nyss den mest stylish mamman på lekplatsen i min gröna jacka. ;) Måste passa på att fråga, har du något tips på vad man ska köpa om man är i Shanghai (eller Kina överhuvudtaget)?

2005-09-22 @ 13:07:33
Postat av: Eleonore

Jules: Go stylish mom! Vad lustigt, en kompis till mig försöker få mig att spara pengar (vilket är omöjligt) för att hon vill att vi ska åka till Shanghai, det ska tydligen vara rena shoppingmeckat! Priserna är bra där (har jag hört) så jag skulle nog passa på att köpa på mig (äkta)märkesprylar som man inte skulle skulle ha råd med här hemma. Drömväskan, jackan, jeansen, skorna osv. Jag som är kort skulle nog kunna hitta hur mycket som helst där. Så ska du dit är jag avundsjuk på både jackan och resan :)

2005-09-22 @ 13:11:50
Postat av: Jules

:) Nja, det är min bror som ska åka så jag tänkte om man skulle skicka med pengar och inköpslista.. Men har planer på att åka dit inom överskådlig framtid. Tack för tipsen! Snygg väska var mycket bra tips. Kläder kanske blir svårt, jag är rätt lång.. Nu måste jag slita mig för att plugga. Tack igen!

2005-09-22 @ 13:35:32
Postat av: Anonym

tråååååk

2005-09-25 @ 19:02:43

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits