Man ska aldrig säga aldrig

När de kom tyckte jag att de var fula. Sedan ändrade jag mig till att det var coolt på långa människor utan höfter. Och nu har jag ändrat mig igen. Nu var de coola på en kort människa med höfter. Idag provade jag Acnes Hug i färgen Lost & Found. Jag vet med all säkerhet att jag kommer skratta åt bilder om tio år när jag har dem på mig. Men innovation inom jeansbranschen är kanske inte så jättevanligt och som jeansfantast måste man ju pröva nya vägar....så om några veckor ligger det säkert ett par i min garderob. Fula eller inte? Fulsnygga kanske? Jag kände mig i alla fall cool i dem och med lite klackar till så blir det nog en najs outfit.


...och nyss skrek pojkvännen av glädje när Sverige vann.

Kommentarer:
Postat av: MiriamVelvet

jag är oxå kort och tycker den typ av byxor passar mig rätt bra.. men det är nog en vanesak för visst tyckte man det var lite skumt.. men nu helt najs.. Supertrist match alltså men det var ju tur vi fick in ett mål i slutet..

Postat av: wear sunscreen

Dom var läckra juh! Själv är jag sugen på ett par hex twister, hur är acnes storlekar du som vet?!...

2005-09-08 @ 08:01:16
URL: http://www.ingevettigt.webblogg.se
Postat av: Rebecca

Jag är kort.. men har ett par men i färgen fletch. Jag gillar dem skarpt. har dem iofs ganska baggy.. Slå till på ett par.. det kommer inte att ångras.

2005-09-08 @ 08:20:32
URL: http://www.becca.webblogg.se
Postat av: Eleonore

wear sunscreen: jag skrev faktiskt om storlekar och hur förvirrad jag blivit. Antingen har jag gått ner en storlek eller så har storlekarna gått upp en. På Acne har jag stl. 26 men oftast på andra jeans har jag 27...

2005-09-08 @ 08:52:36
Postat av: Dea

Hmmm säger bara : SYLTBOX i röven, hug ger ju en enorm ..bajslåda. Iaf on my black looking ass. Å andra sidan ser jag ut som mamma i tajts med stuprörsbyx.Oj!

2005-09-08 @ 09:51:51
Postat av: meanwhile

Ja de var verkligen ful-snygga... inte utan att man känner sej sugen på ett par..

2005-09-08 @ 10:23:50
URL: http://meanwhile.webblogg.se/
Postat av: N|.

Hej. Jag tänkte skicka ett pressmeddelande till dig som du antagligen kan tycka är intressant - vart ska jag skicka det? Maila mig på niclas.strandh [at] heimer-co.se

2005-09-08 @ 10:55:21
URL: http://deepedition.blogspot.com
Postat av: mary

fulsnyggt kan va sexigt på rätt person lixom. ja de är coola , men inte på alla säker.t.

2005-09-08 @ 11:14:11
URL: http://snyggmary.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Jag har allvarligt övervägt att köpa ett par Hug. Jag har dock inte provat dem än och ser förmodligen förskräcklig ut i dem. Fast jag tycker inte om Lost&Found - jag vill slita mina jeans själv.

En kompis har Lindebergs Love och dom är också snygga.

2005-09-08 @ 11:16:46
URL: http://www.aska.webblogg.se
Postat av: Malin

det är väldigt mycket hatkärlek. ena sekunden tycker jag att de är riktigt snygga, andra att de är totalt oförståeliga.
hmm.. jag måste tänka över det här lite.

2005-09-08 @ 21:12:16
URL: http://palin.blogsome.com
Postat av: Matilda

Jag gillar! Men skippade att köpa för jag letade egentligen efter raka med baggy och så ville jag kunna ha dem till flip-flops på sommaren. En tjej på min nya skola har dem, och en dag, tro det eller ej, så hade hon dem till flipflops och på henne var de skitsnyggt :p Dock skulle nog JAG känna mig dum i kombinationen med mina flipflops.

La undan ett par acne idag i storlek 28. Provade två olika 28:or och ena satt tajtare än andra :S La undan de tajtare eftersom jeansen ändå töjer sig. Var de olika i storleken eller var de andra mer provade?

2005-09-08 @ 22:03:40
URL: http://www.pusspjett.com
Postat av: Eleonore

Matilda: Ja, det där med storlekar är ett msyterium. Men som sagt, jag ska inom kort gå ut och prova massor av jeans för att jämföra. Måste bara vänta till jag har en större peng på kontot för risken är ju stor att man vill köpa åtminstone ett par :)

2005-09-08 @ 22:07:53

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits