Mörkare version av mina

Paige Premium - Fall
Fick sälja de jag beställde som var för stora men vill fortfarande ha ett par till. Jag har ju nästan bott i mina Paige Premium den här våren/sommaren så naturligtvis gillar jag även dessa i en mörkare variant.

Nej, om man skulle ta av sig pyamasbyxorna och klä på sig kanske, klockan är ju över lunch. Skärpning Eleonore! Tur att en kompis ringde nyss och ville att vi skulle ta en promenix vid två, annars hade jag nog skrotat här hemma hela dagen och det är ju synd på det fina (höst)vädret.
Bild från Shopintuition


Kommentarer:
Postat av: Emma

Hej! Alltid trevligt med Halmstad bor! Jeansen va förresten väldigt fina.. Tänkte bara upplysa dig om att du missade en helt underbar modevisning igår.. synd att du inte va där.. Det va på Royal, Dodici hade kläder, även tretton och Fornrina.. Medans Dopey & i stylade! Va verkligen underbar stämning.. Har bilder på min blogg om du vill kika!! Får hålla varrandra underrättade när det gäller höjdpunkter i Halmstad.. Hoppas din promenad blev bra.. När det för en gågn skull är fint väder..

Postat av: Milla

Ja dom va snygga synd bara att det inte fanns i min storlek.

2005-09-17 @ 16:38:29
Postat av: Eleonore

Emma: jag skulle gått men jag jobbade alldeles för sent....det får bli en annan gång!

2005-09-17 @ 17:16:35
Postat av: Anonym

Har en fråga. Kan man sy in jeans?

2005-09-18 @ 10:09:18
Postat av: Victoria

Har en fråga. Kan man sy in jeans?

2005-09-18 @ 10:09:43
Postat av: Eleonore

Victoria: Det kan man nog alldeles säkert, det svåra är att få snygga sömmar. Är man riktigt flink kan man försöka sy in dem i innersömmen genom att klippa nära kanten...men man får en annan passform efteråt. Jag har inte vågat mig på det :)

2005-09-18 @ 12:14:53
Postat av: Sanna

Hur är storlekarna för Paige? Om jag normalt sätt är en 27/28'a?

2005-09-18 @ 12:29:51
Postat av: Eleonore

De motsvarar Seven i storlekarna :)

2005-09-18 @ 12:33:05
Postat av: Matilda

Victoria: Det kan du. Vart ska du sy in dem? Om du ska ska sy in dem så att de inte är bootcut längre så beror det juh på hur mycket du ska sy in och hur jeansen ser ut i övrigt. Sy helst in dem i innersömmen så syns det inte lika tydligt, men om de ska vara riktigt tajta så får man nästan utgå från ett par liknande jeans, det är juh så att den ena sidan (och i stunden minns jag inte om det var fram eller bak..) är större än den andra normalt sett så mät! Tråckla innan du klipper så inget blir fel.

2005-09-18 @ 21:27:01
URL: http://www.pusspjett.com
Postat av: Matilda igen

för mer tips rekommenderas: sysidan.se

2005-09-18 @ 21:27:34
Postat av: annelie

hur gör jag för att på bästa sätt sy in ett par jeans som är för stora????? så att det ser snyggt ut...

2006-06-11 @ 19:23:24
Postat av: Anonym

nån som vet???

2006-06-11 @ 19:47:46
Postat av: annabel

Jag vet inte , men har samma problem :( ska gå till en skräddare imorn , hörde att de kanske kunde hjälpa en med det för en slant.

2008-02-04 @ 21:34:34

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits