Rodna

Dessert Beauty - blush
Jag har ett knallrosa krämrouge ifrån Kanebo som jag använt kanske två gånger. Resultatet ska ju bli mer naturligt med krämrouge men när jag har det ser jag det inte över huvud taget. Blev lite sugen på att testa ovanstående från Dessert Beauty, undrar om jag hade varit lika intresserad om Jess inte stod bakom? Beskrivningen låter ju superb så det är svårt att inte falla:

Creamy är en ljus, mjuk och varmt gyllene ton kombinerad med French vanilla och krämig karamell

Bild från Accessora.se


Kommentarer:
Postat av: Lillis

Är det inte svårt att lägga på krämrouge? Jag tycker att det låter mycket svårare att lägga på något på ett så stort område som kinden med fingrarna än med en borste som man använder till vanlig rouge. Har jag fel?

2005-09-24 @ 12:03:31
Postat av: Helena

Jag är också sugen på det där rouget. Men det är som du säger, det är Jessica som är lockelsen på nåt vis.
Tips till Lillis: Le och dutta krämrouge med fingertoppen där kinden är som bulligast. Dutta ut den åt alla håll tills det känns lagom i nyansen. Det behöver inte vara på ett så stort område. Så får du snyggt rosiga, lite köldnypna kinder.

Postat av: Ussa

Å jag måste bara testa dessert! Kommer ju finnas på c/o stockholm dit jag alltid går när jag är i Sthlm:) Dom hade ju också Orgasm från Nars i sommras, jag köpte en utav de två de hade kvar!

2005-09-30 @ 17:06:12
URL: http://www.ussa.webblogg.se
Postat av: sara

har du inte provat multi bluch från clarins sågör de mitt bästa köp på länge

2005-10-23 @ 13:47:07
Postat av: Cheryl

Hi!

I own a website and I saw that you link to a lot of our online friends. I was hoping that maybe I could bribe you to link to our website as we see your website as a huge asset.

Let me know what we can do for you! Our website is www.kultic.com.

Have a good one!

2006-06-13 @ 02:07:32
URL: http://www.kultic.com
Postat av: Åsa

Cremerouge är oslagbart! Jag har inte testat just det där, men många andra och favoriten är jelly Pong Pongs Supermodel Stain i färgerna Nymphette och Slenderella. De syns verkligen och sitter som berget eftersom de är så otroligt rika på pigment. Fantastiskt!

2007-01-10 @ 16:06:11
URL: http://www.plazakvinna.com/blog/beauty

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits