Snart dags att röra på sig

Idag är det spinning/core som gäller. Jag älskar core, man kan knappt skratta dagen efter för träningsvärken. Tyvärr åt jag alldeles för mycket innan så magen känns enorm, lite jobbigt att spinna med magen full. Anledningen till att jag åt som en häst var hemmagjorda köttbullar, kokt potatis, egen brunsås, lingon och saltgurka. Man skulle nästan kunna tro att jag gått och blivit med barn (fast det har jag inte) för jag får cravings för vissa grejer hela tiden. Nu är det saltgurka, extra krispig och gammeldags heter favoriten (en hel burk har gått åt den här veckan). Konstig är jag.

Kommentarer:
Postat av: helena

haha, nej..vet också av egen erfarenhet att det inte är så roligt att spinna med magen full av mat. hoppas passet går bra. jag är sjuk nu och längtar tills jag blir frisk så jag också kan träna. Så liite avis är jag allt på dig just nu : )

Postat av: sara

ja, men saltgurka är ju bara så himla gott!!! Jag kan äta ur burken... och med köttbullar och lingon o brunsås - underbart, det är nästan det godaste jag vet!

2005-09-07 @ 17:48:09
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: alexandra i lund

Hej Eleonore!
Du som har koll på det mesta inom mode och trender, jag har en liten fråga.Vet du någon tillförlitlig jeansförsäljare på Ebay som säljer äkta produkter, tex Citizens of Humanity, Seven, Paige. Om jag ber dem skicka som "gift" så skriver de inte hur mycket produkten är värd, eller har jag förstått det fel?
Hm..det var många frågor i ett :)
Ha ett bra träningspass

2005-09-07 @ 17:53:23
Postat av: LinneaLinnea

haha , jag får också såna där sug ibland. Just nu är det äpplen & yoghurt o mulsi , och nötter som jag alltid är sugen på!!

2005-09-07 @ 19:06:04
URL: http://adolfinas.webblogg.se/
Postat av: LinneaLinnea

MENAD SÅKLART MUSLI, INTE MULSI

2005-09-07 @ 19:08:19
URL: http://adolfinas.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har cravings jämt =) Du är inte konstig alls =) rolig t-shirt du har idag förresten

2005-09-07 @ 19:11:12
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Frida

Begär är inget konstigt. Det får jag ofta efter saker, dock aldrig efter spinning...:) (det är det tråkigaste jag vet)

2005-09-07 @ 19:54:26
Postat av: tove

usch. du verkar så sportig så jag får helt ångest...tränar du varje dag?

2005-09-07 @ 21:03:48
Postat av: Eleonore

Nepp, jag tränar absolut inte varje dag. Men när man väl kommit igång är det en otrolig adrenalinkick och endorfinerna bara sprutar! Men jag vet hur det är att inte träna och försöka komma igång, segt. Det gäller att vara lite hård mot sig själv och inte följa undanflykterna som man kommer på. När jag var liten tränade jag ingen lagsport eller individuellt, jag var nog sämst på gymnastiken i skolan. Hatade det men när jag började gymnasiet så fick jag upptäcka träningen själv utanför gympasalarna och det var då jag fattade hur kul det är...

2005-09-07 @ 21:11:45
Postat av: Ran

Vad roligt det lät med olika träningsformer under ett pass. Core lät superkul men är det avancerad koreografi eller är det enkla övningar när man står på plattan som gäller? Själv tränar jag enbart individuellt och aldrig några pass i grupp. Men jag blev faktiskt lite sugen när jag läste om din beskrivning av Core.

2005-09-07 @ 21:21:15
Postat av: Eleonore

Ja, du tränar väl också på SATS? Core är absolut inget avancerat men mycket effektivt. Tycker absolut att du ska testa, man kommer åt alla muskelgrupper i mage och rygg. Jättebra för de som har stillasittande jobb, hållningen blir mycket bättre och jag som är svank slipper få ont i ryggen. Testa ett pass och berätta vad du tycker :)

2005-09-07 @ 21:24:36
Postat av: wanda

snälla Eleonore, kan inte du uttala dig om mitt kanske blivande jackköp! Gillar den verkligen och är trött på min gåsjacka som ALLA har men som är så väldans varm. men denna ser ju lika varm ut:) Har aldrig hört babyphat märket förut. Är det "tantigt" eller tycker du att den funkar för en 20åring? Försökte kopiera adressen men det gick inte så bra...:( Den finns på ebay iaf och heter "baby phat white down jacket coat fur hood" Snälla säg vad DU tycker:)

2005-09-07 @ 23:48:17
Postat av: Eleonore

wanda: visst kan jag uttala mig men jag tycker det där är lite svårt. Jag har ju ingen aning om vilken stil du har så jag kan bara tala för mig själv. Jag är lite trött på den modellen på jackor eftersom de funnits i många år nu, men det är klart, bor du långt uppe i norr så kanske det behövs en supervarm jacka. Jag ska satsa på ngt kappaktigt som slutar över knäet och köra med varma tröjor under :)

2005-09-08 @ 08:56:14
Postat av: wanda

ok, tack så mycket:) Jag har just inhandlat en jättefin mörkbrun tweedaktig kappa från twist and tango men men är lätt frusen av mig så jag känner att jag behöver en varm dunjacka också:) Slår till på den! Tack för att du alltid hjälper till:)

2005-09-08 @ 13:02:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits