Träning, soppa, godis och gråtfilm

= min söndag. Tour de France-passet var så bra idag. Man körde i lag om tre där man 'drog' en i taget. Det gjorde att man sporrades ordentligt. Mot slutet skrek jag och min kompis och vi vann etappen, det är jag säker på för hjärtat höll på att hoppa upp ur halsen och jag darrade i en timme efteråt.

Var duktig och lagade egen rotfruktssoppa som avnjöts tillsammans med ostmacka. Alla repriser jag ville se i helgen var tydligen inte (tex. Idol och TopModel, när går de i repris?) så jag hyrde en töntfilm istället (och köpte godis). Hillary Duff blir sommarlägrets lilla stjärna i Raise your voice. Säkert jättedålig och förutsägbar men Eleonore grät minst fem gånger ändå. Jag borde gå i terapi för det där.

Kommentarer:
Postat av: mary

idolavsnitten kan man kolla på på idol's hemsida

Postat av: Eleonore

Inte när man har segmodem :)

(bredband är beställt)

2005-09-18 @ 23:44:30
Postat av: Linda

Hej Eleonore!

Först vill jag säga att jag verkligen gillar din blogg och att du gör ett jättebra jobb med att hålla dig så uppdaterad med allt vad mode gäller. Sedan har jag en liten fråga till dig. Vet du var man kan köpa Rock And Republicjeans på internet? Och då speciellt de jeansen som Victoria Beckham har "designat" för dem. De finns på eluxury med de skickar bara till USA. Hjälp! Jag är mycket tveksam till ebay eftersom man inte kan veta om det är äkta vara man köper där. Kram Linda

2005-09-19 @ 08:18:01
URL: http://bloggadoris.blogspot.com
Postat av: Eleonore

Linda: Kul att du gillar min blogg! Jag antar att du är sugen på jeansen med kronan på bakfickan. Tyvärr hittade jag bara dessa som skickade till sverige:
http://www.asos.com/cat.asp?sf=1446 ('lite' dyra bara)

Men du kan ju använda dig utav shopthestates via eLuxury så löser sig allt. Lycka till!

2005-09-19 @ 09:43:53
Postat av: Mia

Top Model går i repris på lördagar. Eftermiddag tror jag.

2005-09-19 @ 10:24:49
Postat av: Linda

Shopthestates? Vad är det? Kan man beställa även om man inte bor i USA?

Tack för tipset om ASOS men som du själv skrev, de är alldeles för dyra där. Det finns ju även RAR på flare.se men där är det också ganska höga priser. /Linda

2005-09-19 @ 18:27:20
URL: http://bloggadoris.blogspot.com
Postat av: Linda

Tack för tipset men som du skrev, de är liiite för dyra på ASOS för min plånbok :)

Vad är shopthestates för något? Kan man handla på eluxury även om man inte bor i USA? Hur går det till? Jag är väldigt tacksam för svar. Kram Linda

2005-09-19 @ 18:31:04
URL: http://bloggadoris.blogspot.com/
Postat av: Eleonore

Du kan handla från eLuxury även om du inte bor i usa. Via shopthestates får man en fejk-postadress och sedan skickar de vidare paketet hem till dig. Gå in på http://www.shopthestates.com och läs. Jag har inte testat ännu men jag har hört från flera att det fungerar utmärkt. Lycka till!

2005-09-19 @ 18:34:04
Postat av: Linda

Åh! Jag måste kolla!

2005-09-19 @ 18:59:18
URL: http://bloggadoris.blogspot.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits