Vilken pass!

Vad roligt det är när man förberett sig inför ett pass och så blir det något helt annat! Instruktören var sjuk och ersattes med två andra. Först en halvtimmes hård spinning sedan kom han som brukar ha boxningen och hade core (stor biffig man som man nästan blir rädd för). Fast det var den nya formen av Core: CorePuls. För er som inte vet vad det är så går det ut på att man står på en slags balansbräda och 'joggar' á la 80-tals studsmatteträning med pannband och tights. Lägg till lite hopp och knäböj och en massa annat så har du ett pass. Det var jätteroligt och jag såg nog jätterolig ut. Ett tips är att inte träna spinning innan eftersom benen redan är darriga av det...

Hade velat smygfota en jättecool tjej också, hon sprang så nochalant på löpbandet med den vita iPod minin fäst runt biceps, dreadlocksen uppsatta i en tofs och träningskläder som var så där snyggt omatchade. Själv stod jag där i mina svarta tråkträningsbyxor som jag fyndat på H&M för 198 :- och en grå genomsvettig Casalltop + ett knallrött ansikte.

Kommentarer:
Postat av: MiriamVelvet

verkar vara en spännande tränigsform det där... nja det är alltid svårt med träningskläder finns aldrig ngra riktigt snygga.. Jag brukar köra med shorts från barnavdelningen.. de brukar vara sådär lagom stora och pösiga.. är ingen jazzbyxa/långbyxa tjej.. ibland har jag boxats med klänning (tennisklänning den ser väldigt gympa ut ) det funkar det med ;) Ett par schyssta biceps skulle man vilja ha..sådär lite madonna aktigt..


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits