Jag vänjer mig vid stupet

Ra-re - JeansoutfitRa-re - Jeansoutfit 2

Jag brukar alltid försöka klä mig i det jag passar i, höga midjor på jeans går inte så bra på en kortis som jag, inte Acnes och JLindebergs hängbrallor heller. Stuprör har alltid varit ett no-no för mig men efter mitt första Acne-inköp börjar jag fastna. Pojkvännen tyckte först att jag såg lite rund ut i dem men nu har han plötsligt ändrat sig. Men jag tycker inte att det gör något att jag ser lite rundare ut i dem. Det är fint det med. Så jag ska minsann köpa ett par till. Dessa från Ra-re är snygga, liksom Nolitas. Filippa K har också en variant som ska testas, Acne har ett par bruna i samma modell som mina mörka. Men det blir inte den här månaden.


Kommentarer:
Postat av: Frida

Hmm, jag tycker inte stuprörsjeans är fina (om man inte har stövlar över förstås). Med mina breda höfter skulle det bara se konstigt ut.

Postat av: MiriamVelvet

stuprör är super tycker jag speciellt dem med shoecut som du visar ovan. Jag älskar stuprör innan det fanns i handlen så brukade jag sy in eller köpa barn jeans för få dem tajta nog. Jag tror inte att alla passar i stuprör speciellt inte folk med väldigt kurviga höfter men å andra sidan passar inte alla i bootcut..

Förresten hur får du dina privata "outfit" bilder funka i bloggen.. jag kan inte lägga in några ...skumt.. glad för hjälp.

Postat av: Chrissie

Tycker din karl att du ser RUND ut?
Jag blir arg, jag har ju sett bilder på dig...

2005-08-12 @ 18:53:49
Postat av: Lucky Em

Stuprör är snyggast...jag är oxå ganska kort o skulle inte kunna tänka mig att ha andra modeller...man ser ju längre o smalare ut, iofs så har jag typ inga höfter. Ska man ha snygga stuprör så är Cheap Monday att rekomendera...de ä rbilliga o väldigt snygga./Emma

2005-08-12 @ 19:33:46
URL: http://LuckyEm.bloggi.se
Postat av: Eleonore

MiriamVelvet: Har du sparat bilderna som .jpg eller .gif? Se till att de inte är så stora, ca 300 pixlar höga tycker jag är max. Återkom om det krånglar mer :)

Chrissie: Inte rund, det tycker han inte att jag är men mina höfter blev ganska synliga i stuprör. Nu tycker han att det är snyggt. Han behövde nog bara vänja sig, jag tycker det är bra att han är ärlig när jag frågar honom så att han inte bara säger 'det är jättesnyggt' :)

2005-08-12 @ 20:55:31
Postat av: MiriamVelvet

nja det funkar inte så bra hur jag än försöker.. du vet på det blogg programmet jag använder så går det inte att bara ladda upp bilder.. jag har bara lyckats lägga in publika bilder från nätet och inga vanliga bilder från min hårddisk.. skumt.. får fråga mr datanörd (pojkvän) imorgon tror jag..tack för hjälpen!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits