Airbrush Sun

Aitbrush Sun - bodyAitbrush Sun - face

I fredags på vägen hem efter jobbet slank jag in på GeKås i Ullared, behövde lite tråksaker som plastfolie. Naturligtvis köper man alltid sådant som man inte behöver och den här gången blev det bland annat Sally Hansens Airbrush Sun för kropp och en för ansikte. De kostade 99 resp. 79 kr. Det är ett väldigt lågt pris jämfört med de andra jag testat.

Väl hemma körde jag ordentlig peeling och sedan hoppades jag på den här upplevelsen:

  • Spray-on Tanning Salon Perfection that Lasts up to 7 Days!
  • Enriched with Retinol and Vitamins so skin looks soft, smooth and radiant.
  • It's invisible, smells great and dries in 60 seconds.
  • You'll start to see a natural-looking streak-free tan in just one hour.
  • Won't stain clothes or transfer.
  • One shade works for every skin tone!
  • Two formulas: Especially for Face and Especially for Body.
Började spraya och en väldigt stark gaslukt utvecklades i lilla badrummet, var tvungen att hålla andan. Men jag fortsatte spraya på, det dumma var att sprayen inte var färgad så det var i princip omöjligt att veta att man sprayat jämnt eftersom den torkade in så snabbt. Fördelen var att man kunde klä på sig direkt efteråt. Utlovat resultat kom inte efter en timme och inte dagen efter heller (jag som ville vara brun och fin på kräftskivan). För att ge den ytterligare en chans gjorde jag samma procedur i går kväll, det första pojkvännen sa när han kom hem var: Vad är det som luktar? 

 
Nu när jag ändå har flaskorna hemma ska jag ge dem några chanser till men jag är nyfiken på Loréals variant på Lancômes aribrush. Har inte sett den i butiken ännu men det kommer väl. Börjar känna mig som en BUS-expert.


Kommentarer:
Postat av: Thea

jag vet en bus-spray som är guld värd. garnier solaire ambre bronzer. finns som både light och vanlig. lätt att spraya på, torkar fort och det blir fin och jämn färg. hyfsat billig och bra! 89:- eller 119:-, jag minns inte helt.
nu till det trista; jag har letat överallt men jag kan inte hitta den i sverige. kanske är det påväg hit. använde den när jag bodde i london i våras.

2005-09-01 @ 13:56:30
Postat av: jenny

bara jag som är rädd för att testa BUS i ansiktet ?? känns som jag kommer vakna upp och vaorange i ansiktet :/ nån som har ett tips på en spray som är bra ? och som inte ger lagom med färg ?

2005-09-27 @ 22:05:51
Postat av: jenny

hmm menar såklar Lagom med färg

2005-09-30 @ 16:12:03

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits